maybach 57

Więcej o:

maybach 57

  • Maybach 57

    nawet co bardziej rosłe gwiazdy NBA. Tu, w "57-ce" zmuszony byłby skorzystać z przycisku prezesowskiego pozwalającego przesunąć przedni prawy fotel wraz z zawartością. Z tego względu, aczkolwiek nie bez oporów, zgadzam się w końcu uznać Maybacha 57 za "owner-driver car". W przeciwieństwie do "62-ki" klasycznej "chauffeur

  • Maybach 57/62

    Trzy lata temu rozpoczęła się produkcja seryjna samochodu reprezentującego reaktywowaną niemiecką markę, znaną kiedyś z fantastycznych samochodów z ogromnymi silnikami, z produkcji silników dla sterowców hrabiego Zeppelina i, hm, silników dla czołgów. Potem przyszły plotki o jakimś polskim

  • Maybach 57 od Project Kahn

    Angielski tuner ograniczył się do subtelnych zmian karoserii Maybacha. Nadkola szczelnie wypełniają 22-calowe alufelgi, a z tyłu pojawiły się dymione lampy. Dodatki we wnętrzu mogą być indywidualnie dobrane na życzenie klienta. Jak Wam się podoba efekt zmian? Zapraszamy do galerii. Marcin Sobolewski

  • Numer 1/2005

    Peugeot 607 2.7 V6 HDi - odświeżony lew z nowym silnikiem Maybach 57 - auto za prawie 2 miliony złotych Nissan Murano - luksusowy crossover Już w salonach Citroën C5 II - bezpieczniejszy i lepiej wyposażony Mercedes-Benz CLS - sportowe połączenie limuzyny i coupé Minitest Mitsubishi Outlander 2.4

  • Maybach | Historia luksusu

    barierę 200 km/h. Obie firmy nie zapomniały o historycznym rekordzie i ponowiły współpracę w 2005 roku, przy okazji prototypu Exelero, któremu przyjrzymy się za chwilę. Pewną epokę w historii Maybacha zamknął Maybach SW42. To ostatni samochód firmy aż do premiery Maybacha 57 i 62 w 2002 roku. fot. Maybach

  • Słaba sprzedaż... Maybacha

    , wbrew temu, co się dzieje w Stanach, koncern podniósł cenę swych modeli na 2008 rok. Wyjściowe kwoty wzrosły o 3500 dol., zrównując się z ceną Rolls-Royce'a Phantoma. Maybach 57 ma teraz kosztować 341 750, zaś Maybach 62S - 432 250 dol. -

  • Maybach 57S Coupe

    Wszystko o autach - dane techniczne, oceny, opinie Pamiętacie szkice Maybacha, które pokazał Xenatec ( tutaj )? Okazało się, że niemiecka firma nie zamierza poprzestawać na rysunkach. Z ich garażu wyjechał pierwszy prototyp. Samochód powstał na bazie seryjnego Maybacha 57 S. Zmiany

  • Renesans Maybacha po raz pierwszy, cz.1

    , żadna firma już tak szczodrze nie obdarzy konstruktorów środkami na szukanie optymalnych rozwiązań. Więcej ciekawych tekstów o klasycznej motoryzacji znajdziesz na stronie Gazeta.pl W Maybachach była przekładnia śrubowo-kulkowa, podobna do tej z klasy G Seryjne Maybachy 57 i 62 były znacznie lepszymi

  • Mercedes klasy S | Szaleństwo tunera

    oczy rzuca się przede wszystkim szlachetna biel lakieru oraz wielki, chromowany grill, który przywodzi na myśl dwa modele Maybacha, 57 oraz 62. Klasa S otrzymała także przemodelowane zderzaki (przód oraz tył) i przetłoczenia na bokach. Limuzyna stoi na specjalnie zaprojektowanych dla tego modelu 21

  • Maybach Fulda Exelero. Potrzebny był stosowny samochód

    Leschke i wiele innych osób. Przedsięwzięcie miało szanse powodzenia jedynie wtedy, jeśli auto zostałoby zbudowane z maksymalnym wykorzystaniem istniejących elementów. Skorzystano z seryjnego Maybacha 57 jako bazy, przy czym na nadwozie rozpisano konkurs w prestiżowej szkole designu w Pforzheim. Konkurs

Copyright © Agora SA