marketing

Więcej o:

marketing

  • Marketing Master class. Jak działa marketing w Polsce dzisiaj?

    ? dyrektor departamentu komunikacji Getin Nobel Bank Bartosz Dobrzyński ? CMO projektu fintech Arkadiusz Gwizdek ? dyrektor marketingu Skoda Dariusz Maciołek ? CMO w BNP Paribas Bank Michał Sobolewski ? dyrektor marketingu Play Zebrany w trakcie wywiadów materiał został podzielony na dwie, trwające około 10

  • Marketing Master class. Czego możemy się nauczyć od szefów marketingu?

    ? dyrektor departamentu komunikacji Getin Nobel Bank Bartosz Dobrzyński ? CMO projektu fintech Arkadiusz Gwizdek ? dyrektor marketingu Skoda Dariusz Maciołek ? CMO w BNP Paribas Bank Michał Sobolewski ? dyrektor marketingu Play Zebrany w trakcie wywiadów materiał został podzielony na dwie, trwające około 10

  • Marketing 5.0. Czy to już?

    "Im szybciej klient wejdzie w nowy kanał i się go nauczy, tym bardziej w przyszłości oszczędzi. Chat GPT to jest jedno z kolejnych narzędzi, bez których nie da się robić współcześnie marketingu" ? opowiada o aktualnych wyzwaniach w branży digital marketingu - Krzysztof Masłowski". ?Obecny świat

  • Konferencja: Nowe trendy i skuteczne narzędzia marketingu on-line

    Najnowsze badania wskazują, że znaczenie marketingu online w latach 2009-2010 wzrośnie nawet o 20%. Fakt ten ma swoje uzasadnienie w wysokiej skuteczności, którą zapewniają najnowsze narzędzia marketingu internetowego. Rok 2009 jest rokiem wyzwań dla marketerów. Wraz ze wzrostem wymagań stawianych

  • MobileMarketing pokaże potencjał marketingu mobilnego

    Marketing mobilny jest formą promocji działalności, wykorzystującą do tego celu interaktywne media np. telefony komórkowe. Niewątpliwą korzyścią wynikającą z wykorzystania kanału mobilnego jest możliwość dotarcia do konsumenta w dowolnym miejscu. W zakresie marketingu mobilnego często wykorzystuje

  • Ten rodzaj marketingu daje zarobić najwięcej influencerom

    trudny. Inaczej jest w branży odzieżowej, gdzie prowizje są niższe, ale warunki ich uzyskania także nie są wygórowane. W tego rodzaju marketingu zleceniodawca nie wskazuje konkretnej formy przekazu reklamowego. Rozlicza on jednak partnera za osiągnięty rezultat, poprzez wynagrodzenie w formie prowizyjnej

  • Polacy najlepsi w Europie w marketingu internetowym

    zwiększaniu liczby kliknięć prowadzących do witryny, a także wartości konwersji i aktywności na stronie. Zgłoszenia 15 najlepszych zespołów, wśród nich jednego z warszawskiej SGH a drugiego z poznańskiego UAM, poddano ostatecznej ocenie jury. >> Czytaj też: Ruszył Google Online Marketing Challenge 2009 W

  • E-fektywny Marketing w turystyce i hotelarstwie

    Konferencja ma pokazać, jak istotne w strategii marketingowej hotelu i firmy turystycznej są wyszukiwarki internetowe. Eksperci przedstawią sposoby prowadzenia efektywnego marketingu w internecie oraz przybliżą możliwości mierzenia działań marketingowych w sieci. Na konferencji znajdzie

  • Konferencja 'SEM2008. Marketing w wyszukiwarkach' - relacja

    i IAB Polska pt. "SEM2008 Marketing w wyszukiwarkach", na której zaprezentowano m.in. najnowsze badania IAB dotyczące wydatków na reklamę internetową w Polsce. Konferencja - adresowana zarówno do specjalistów branży SEM jak i ich potencjalnych klientów - podzielona była na bloki tematyczne, pozwalające

  • Największa konferencja o marketingu i AI w Polsce już w październiku!

    Po raz pierwszy konferencja będzie wydarzeniem międzynarodowym. Do klasycznych trzech dni polskojęzycznych dojdą dwa dni anglojęzyczne z zagranicznymi prelegentami. Sumarycznie będzie można obejrzeć aż 60 wystąpień znakomitych ekspertów, praktyków i innowatorów.  I love marketing & technology

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.