m3 csl
-
Ekstremalne M3
Na torze Nürburgring przyłapano BMW M3 w tajemniczej wersji
Na torze Nürburgring przyłapano BMW M3 w tajemniczej wersji
. Najważniejsza jest jednak jego waga, którą pomniejszono o ponad 100 kg, względem seryjnego M3. Co jeszcze przemawia za prezentowanym BMW M3 CSL? Amerykanin, właściciel tego samochodu zapewnia, że jego BMW nigdy nie było wykorzystywane w sporcie. Dodatkowym atutem jest jego niski i co najważniejsze
zawieszenie i bardziej bezpośrednie przełożenie kierownicy. Jako jedyne modele E46 zakodowane są fabrycznie zarówno pod BMW AG jak i BMW M GmbH. Naszym zdaniem: Model E46 pozwolił szybko zapomnieć o poprzedniku. BMW M3 Competition Paket BMW M3 cabrio E46 BMW M3 cabrio E46 Model M3 CSL (Coupé Sport Leichtbau
100 proc. momentu obrotowego na tylną oś. Tak samo jak w tylnonapędowym aucie. Czyżby BMW szykowało kolejny model M3 CSL? To nie koniec dobrych wiadomości. Krążą plotki, że firma M GmbH przygotowuje specjalną odmianę tego modelu wyposażoną w całkowicie tylny napęd i manualną przekładnię. Ma być
produkowany obecnie model M. Już z M3 CSL udowodniliśmy, że na Nürburgringu jesteśmy w stanie pojechać szybciej niż inni ze specjalnie zbudowanymi supersamochodami. Oznaczałoby to, że powinniśmy wziąć M3 CSL, zafundować mu nowe, superniskie i opływowe nadwozie, podwyższyć jego cenę dwukrotnie i sprzedawać
. By ułatwić okiełznanie piekielnej mocy, tuner zmodyfikował zawieszenie, a dla poprawy wyglądu zamienił seryjną pokrywę silnika na zamiennik wykonany z włókna węglowego. Aha, zapomnieliśmy o felgach. Są czarne, z rantem i mają 19 cali średnicy. ZOBACZ TAKŻE: Godny następca BMW M3 CSL? - ZOBACZ TUTAJ Samochody
. To pierwsze auto stworzone przez BMW Motorsport, oddział zajmujący się sportem w BMW. Wyprodukowano zaledwie 457 takich aut. ZOBACZ TAKŻE: BMW 135i - test - WIDEO Godny następca BMW M3 CSL? - ZOBACZ TUTAJ Samochody: BMW M3 - ogłoszenia
" wykręcić lepszy czas niż legendarne M3 CSL. Dotychczasowe testy napawają ponoć optymizmem. Pierwsze egzemplarze M3 GTS trafią do klientów w maju przyszłego roku. Jak łatwo się domyślić, auto nie będzie należało do najtańszych. W Niemczech trzeba będzie za nie zapłacić 115 tysięcy euro, czyli około 490
tradycję specjalnych modeli M3. W 1983 roku powstało BMW M3 Evolution, a dwa lata później M3 Sport Evolution. 1995 rok należał do BMW M3 GT. W 2003 zadebiutowało BMW M3 CSL, a w 2010 - M3 GTS. Ostatnia specjalna "M3-ka" o oznaczeniu CRT to 2011 rok. Teraz jej miejsce zajmuje M4 GTS. Podczas gdy M4 Coupe
. Plakietka CSL pojawiła się wcześniej w sumie tylko na dwóch modelach ? E9 3.0 CSL ?Batmobile" i E46 M3 CSL. Zrzucanie wagi zawsze przyświecało przy tej odmianie. Oprócz braku tylnych siedzeń, firma zamontowała przednie fotele kubełkowe M Carbon ? to oszczędność o 24 kg. Hamulce węglowo-ceramiczne, kute koła
- 13 zakrętów. Już na pierwszym przekonuję się, jak skuteczne mogą być hamulce. Żywcem wzięte z BMW M3 CSL potrzebują 34 metrów, by zatrzymać Coupé ze 100 km/h. Opóźniam więc hamowanie, odważniej wciskam gaz. I wreszcie! Mechanizm różnicowy o zwiększonym tarciu (ogranicza buksowanie wewnętrznego koła