lancia fulvia

Więcej o:

lancia fulvia

  • Chrysler 200 Convertible | Galeria

    Otwarta 200-ka oficjalnie zadebiutuje podczas marcowego salonu samochodowego w Nowym Jorku, jednak już dziś możemy obejrzeć jej zdjęcia (zajrzyj do galerii). Pod maskę trafią benzynowa, rzędowa "czwórka" o pojemności 2,4 i V-szóstka o pojemności 3,6 litra. Chrysler 200 coraz bliżej Europy Detroit

  • Aukcje | Przepiękne klasyki do kupienia w Polsce

    -260 tysięcy złotych. - Lancia Fulvia 3 1.3 S z 1975 roku. To gratka dla wszystkich fanów włoskiej motoryzacji. Egzemplarz został już odrestaurowany mechanicznie i blacharsko, również wnętrze samochodu przeszło wcześniejszą renowację. Przewidywana cena? 50-60 tysięcy złotych. ZOBACZ TAKŻE: F errari

  • Gwiazdy genewskich salonów

    1955 - Fiat 600 1957 - Mercedes 300 S 1959 - Fiat 1800 1960 - Lancia Flaminia 1961 - Jaguar E-Type 1963 - Mercedes 230 SL 1964 - Lancia Fulvia 1964 - Fiat 2300 Pininfarina "Lausanne" 1966 - Fiat Dino Spider i Coupe 1968 - Alfa Romeo P33 Roadster 1968 - Ferrari 250 P5 Pininfarina 1969 - Peugeot 504

  • Zagato | Piękne czy przekombinowane?

    Sport. Dzieło Mediolańczyków jest lżejsze od bazowej wersji, więc przy całkiem mocnym silniku (1,6 litra i 115 koni mechanicznych) oferowało kierowcy bardzo przyjemne doznania z jazdy. No i ten wygląd... Lancia Fulvia Sport (Zagato) Lancia Fulvia Sport (Zagato) Lancia Fulvia Sport (Zagato) Lancia Delta

  • Krótka historia Lancii | Od roweru do...

    przez firmę Lancia. Fulvia była początkowo czterodrzwiowym sedanem, ale w 1965 r. zadebiutowała odmiana Coupe. I właśnie ta wersja jeszcze bardziej umocniła sportowy wizerunek Lancii. Fulvia gromiła konkurentów na rajdowych trasach i zapisała na swym koncie wiele zwycięstw. Rajdowe triumfy nie uchroniły

  • Renault 8 - to już pół wieku

    wówczas duże wrażenie. Na rajdowych oesach oraz na torach wyścigowych auto z powodzeniem rywalizowało z Fordem Lotusem Cortina, Alfa Romeo Giulia Sprint GTA i Lancią Fulvia Coupé HF. Na salonie paryskim w październiku 1965 roku odbyła się premiera Renault 8 Gordini 1300 z silnikiem o mocy 88 KM. Gaźniki

  • Za co kochamy francuską motoryzację | Renault

    ". Prędkość maksymalna 170 km/h robiła wówczas duże wrażenie. Na rajdowych oesach oraz na torach wyścigowych auto z powodzeniem rywalizowało z Fordem Lotusem Cortiną, Alfa Romeo Giulia Sprint GTA i Lancią Fulvia Coupé HF. Na salonie paryskim w październiku 1965 roku odbyła się premiera Renault 8 Gordini 1300

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.