hymer
-
VW T5 Hymer Cape Town. Jedziemy na wakacje!
Firma Hymer zbudowała na bazie Volkswagena T5 idealne auto na wakacyjny wypad za miasto. Hymer Cape Town oferuje miejsce dla czterech osób
Firma Hymer zbudowała na bazie Volkswagena T5 idealne auto na wakacyjny wypad za miasto. Hymer Cape Town oferuje miejsce dla czterech osób
Auta na wakacje do 50 tys. zł VW T5 Hymer Cape Town to tzw. kompaktowy samochód kempingowy. To jednocześnie najmniejsze auto oferowane przez niemieckiego producenta. Wakacyjny Volkswagen T5 ma 4,89 metra długości i pięć miejsc siedzących. Na wyposażeniu seryjnym znajduje się piec, lodówka o
Spodobał Ci się ten artykuł? Więcej wiadomości ze świata motoryzacji znajdziesz na Gazeta.pl Ford będzie współpracował z EHG przy opracowywaniu pojazdów rekreacyjnych marek, które należą do Grupy Erwin Hymer. Umowa umożliwi obydwu firmom dalsze czerpanie korzyści z rynku pojazdów rekreacyjnych
kempingowych Hymer, Hobby, Carado i McLouis oraz autoryzowany serwis tych marek.
modele zostaną pokazane w wersjach wyposażenia Trend, Trail, Active i Limited. Zaprezentowane również zostaną kampery od Bürstner (Erwin Hymer Group) oraz Weinsberg (Knaus Tabbert). Cała prezentacja ma przypomnieć odwiedzającym, że Ford jest mocno obecny w segmencie aut rekreacyjnych.
się oficjalne dane na pierwszą połowę 2021 roku: Roller Team - 198 szt. Benimar - 190 szt. Volkswagen - 175 szt. CI - 90 szt. Dethleffs - 73 szt. Chausson - 64 szt. Adria - 41 szt. Westfalia - 27 szt. Hymer - 27 szt. Capron - 26 szt. Poniżej znajdziecie nasz test ciekawej alternatywy dla kamperów - namiotu
, który stanowił bazę do zabudowany, a czasami wpisuje się producenta samej zabudowy. Tak prezentują się oficjalne dane: Roller Team - 198 szt. Benimar - 190 szt. Volkswagen - 175 szt. CI - 90 szt. Dethleffs - 73 szt. Chausson - 64 szt. Adria - 41 szt. Westfalia - 27 szt. Hymer - 27 szt. Capron - 26 szt
zabudowę na zupełnie innym samochodzie np. Renault czy Mercedesie. W przypadku Fiata Ducato mankamentem okazuje się przedni napęd. W trudnych warunkach tylny napęd byłby lepszy. Jednak to znacznie zwiększa koszt zakupu. Podobnie jak marka wykonanej zabudowy. Niemiecki Hymer, choć na tych samych Fiatach
tylny napęd byłby lepszy. Jednak to znacznie zwiększa koszt zakupu. Podobnie jak marka wykonanej zabudowy. Niemiecki Hymer, choć na tych samych Fiatach Ducato, kosztuje ponad 70 tys. euro. Niemieckie wykonanie połączone z funkcjonalnością tworzy z campera naprawdę miłe mieszkanko. My nie narzekaliśmy. W
zabudowę na zupełnie innym samochodzie np. Renault czy Mercedesie. W przypadku Fiata Ducato mankamentem okazuje się przedni napęd. W trudnych warunkach tylny napęd byłby lepszy. Jednak to znacznie zwiększa koszt zakupu. Podobnie jak marka wykonanej zabudowy. Niemiecki Hymer, choć na tych samych Fiatach