hartge

Więcej o:

hartge

  • BMW X5 od Hartge

    Firma Hartge specjalizuje się w tuningu samochodów BMW. Ma w swojej ofercie zestawy dedykowane do wszystkich obecnie produkowanych serii. Tym razem przedstawił model X5 przebrany w bardziej rasowe "ubranko". Zestaw obejmuje nowe zderzaki, w tym przedni z ogromnym wlotem powietrza i tylny

  • Diesel Power - Hartge BMW X5

    . Wygląd obwieszonego spoilerami X5 od Hartge jest kwestią indywidualnego gustu, natomiast osiągi tego ważącego ponad 2150 kg SAV-a zawstydzić mogą niejedno auto sportowe. Pierwsza setka na prędkościomierzu optymistycznie wyskalowanym do 300 km/h pojawia sie już po 7,4 sekundy (seria 8,3 s). Trzymając

  • Hartge BMW Serii 1 cabrio

    Jak zwykle jest on idealnie wkomponowany w zwartą sylwetkę najmniejszego cabrio z Bawarii. Wnęki kół szczelnie wypełniają aluminiowe obręcze o nazwie Classic 2 dostępne w rozmiarach 18 i 19 cali. Tuner oferuje również sportowo dostrojone zawieszenie z krótszymi sprężynami i stabilizatorami oraz

  • Węglowy tuning

    Firma Hartge to specjalista od tuningu samochodów z Monachium. Posiada bogaty wybór dodatków mających zwiększyć atrakcyjność poszczególnych modeli, ale na tym ich działalność się nie kończy. Najnowsza oferta skierowana jest do właścicieli najnowszego modelu M3 (E92). Na tuning optyczny składają

  • 300 km/h na gazie

    Projekt o nazwie "V300+" przewiduje osiągnięcie, a być może nawet przekroczenie prędkości 300 km/h, przy czym do napędu ma być używany wyłącznie autogaz. W sprawę zaangażowało się niemieckie Ministerstwo Środowiska.

  • BMW X6 po rosyjsku

    Hartge. Na wyglądzie zmiany się nie kończą. X6 z 3-litrowym silnikiem benzynowym po zmianach w elektronice, zastosowaniu nowego wydechu oraz układu dolotowego zyskało 74 konie mechaniczne i dysponuje mocą 380 KM. Jak Wam się podoba wschodnie spojrzenie na BMW X6 ? BMW X6 M dla Rosjanina - ZOBACZ

  • Top 10 - fascynujące limuzyny z przeszłości

    , bardziej odpowiedni w luksusowej limuzynie? Cóż, w tamtych czasach nie było na świecie przekładni, która tak dużą moc mogłaby przesłać z poprzecznie ustawionego silnika na cztery koła. I chyba przez to właśnie auto nie odniosło sukcesu, choć miało potencjał. W projekt i produkcję zaangażowani byli tunerzy Hartge

  • Kamienie milowe Renault

    z absolutnie najwyższej półki. Powstało tylko 806 sztuk tej limuzyny klasy wyższej wyposażonej w podwójnie doładowany silnik V6 o mocy 262 KM (7,6 s do setki, maks. 252 km/h). Auto miało napęd na cztery koła i manualną skrzynię biegów. W projekcie i produkcji uczestniczyli niemieccy tunerzy Hartge

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.