fso

Więcej o:

fso

  • Koniec FSO?

    Istnieje jeszcze szansa na uratowanie FSO. Zarząd twierdzi, że prowadzi rozmowy z potencjalnymi inwestorami z Chin i Indii, ale jeszcze nie ma żadnych konkretów. Rozpoczęcie produkcji modelu Chevrolet Aveo w zakładach FSO na Żeraniu miało oficjalnie miejsce 6 listopada 2007 roku. Był to projekt

  • FSO będzie produkować SsangYongi?

    Od stycznia do listopada br. bramy fabryki opuściło 41,2 tys. aut, podczas gdy w zeszłym roku - 57,2 tys., a w 2008 r. - 149 tys. Jak podał portal autochiny.pl, na ulicach Warszawy przyłapano zarejestrowany w Polsce egzemplarz auta marki Chery z naklejkami z logo FSO. Aktualnie ukraiński koncern

  • FSO zaskoczyło zyskiem

    Od dwóch lat nowym partnerem FSO jest ukraińskie UkrAwto. Firma handluje samochodami z FSO na Wschodzie. Żerański Lanos święci tam triumfy - jest najchętniej kupowanym autem zagranicznej marki na Ukrainie i trzecim pod względem popularności w Rosji. Dzięki tym sukcesom na Wschodzie w 2006 r. FSO

  • Daewoo w FSO - 1996

    Wróćmy jeszcze na chwilę do FSO, bo losy tej fabryki to scenariusz na niezły film. Naszą opowieść skończyliśmy na tym, że produkowany był tam Fiat 125p (do 1991 roku). Ale nie można przecież zapomnieć o Polonezie. Ten polski wynalazek produkowany było także na Żeraniu od 3 maja 1978 do 22 kwietnia

  • Reaktywacja FSO jeszcze nigdy nie była tak blisko?

    rozwojowe. Jeśli Magna zdecyduje się na ulokowanie produkcji w fabryce FSO, najprawdopodobniej z Żerania będą wyjeżdżały nowe Nissany Micra. Czekamy na kolejne doniesienia dotyczące warszawskiej fabryki. ZOBACZ TAKŻE: 20 tys. przebiegu, rocznik 2000, bezwypadkowy. Cena? Tysiąc zł! Astony, Audi, Jaguary

  • Pojawiła się szansa dla FSO

    FSO Polonez | Pożegnalna runda Nic nie jest jednak oficjalne. Prezes FSO przyznał jedynie, że zarząd i obecny właściciel warszawskiej fabryki (UkrAvto) prowadzą negocjacje z potencjalnym inwestorem, ale nie chciał zdradzić jakim. "Puls Biznesu" dotarł jednak do informacji, jakoby fabryką na Żeraniu

  • To jednak koniec FSO?

    nie jest pewne, wygląda na to, że miliardowa inwestycja przejdzie nam koło nosa. Reaktywacja FSO płonie w gąszczu przepisów, a na zgliszczach nic nie da się zbudować. Żerańskie zakłady najprawdopodobniej bezpowrotnie trafiają na karty historii. Tutaj dowiecie się, co Polska najprawdopodobniej straci: Wznowienie

  • Wymarzone losy FSO

    W naszym sondażu wzięło udział 1745 osób. 35 proc. z Was chce, żeby FSO znalazła inwestora z Europy, a niewiele mniej - 30 proc. - żeby fabryka wróciła do produkcji poczciwego Poloneza. Nie spodobał się Wam pomysł współpracy z chińskimi firmami (11 proc. głosów), od którego lepiej wypadła

  • Rozbiórka ratunkiem dla FSO?

    Jak podaje "Dziennik", fabryka FSO dostała polecenie rozkładania samochodów Kia cee'd. W ten sposób jej właściciel, firma UkrAvto, chce uniknąć wyższych ceł. W marcu rząd na Ukrainie podjął decyzję o podniesieniu cła na importowane samochody aż o 13%. Ma to zwiększyć konkurencyjność aut

  • Nissany nie zjadą z taśm FSO

    FSO Polonez | Pożegnalna runda Nissan wysłał do Ministerstwa Gospodarki list o bezterminowym zawieszeniu rozmów. Tym samym wizja prosperującego na wysokich obrotach FSO znacznie się oddaliła. Powodem, na który powołał się Nissan, miały być nieobiecujące prognozy dotyczące rynku. Choć negocjacje