fioravanti

Więcej o:

fioravanti

  • Fioravanti - co mu zawdzięczamy?

    Owszem, firma Fioravanti nie ma na koncie ani jednego auta, które dało radę wyjechać na drogi i wozić Was do pracy, ale za to stworzyła kilka pięknych prototypów, które pośrednio wpłynęły na rozwój branży motoryzacyjnej. To wielkie słowa i zrobiło się nieco pompatycznie, ale zaraz się przekonacie

  • Maggiora - co mu zawdzięczamy

    historii tej firmy nie ma żadnych zdarzeń zasługujących na specjalną uwagę. Ot, zwykła firma, która coś tam robiła, po czym, niestety, upadła. A czy warto o niej pamiętać? Tak, bo ma na koncie naprawdę piękne auta. ZOBACZ TAKŻE: Pininfarina - co jej zawdzięczamy? Fioravanti - co mu zawdzięczamy? Samochody

  • Projektanci Ferrari będą rysowali dla Chińczyków

    z najwyższej półki. Oprócz sprawdzonych stylistów, Chińczycy skorzystają również ze sprawdzonych rozwiązań technologicznych, które zawdzięczają Saabowi. Studio Fioravanti słynie nie tylko z projektowania samochodów dla Ferrari, ale również wielu innych marek, wśród których odnajdziemy m.in. Fiata, Lancię, Alfa

  • Zagadka tajemniczego Ferrari rozwiązana

    (stąd też w projekcie udział biorą wyłącznie ekskluzywne i zaufane firmy karoseryjne, takie jak Zagato, Pininfarina czy Fioravanti ). Poza tym, Ferrari daję wolną rękę. Pierwszy projekt nosi nazwę SP1 (Sport Prototype 1), powstał w firmie Fioravanti i bazuje na modelu F430. Jego "pomysłodawcą

  • Samochody z innej bajki | Włoskie studia designerskie

    (np. Fiat 500 Tender 2 bez dachu i drzwi, ale za to z namiotem nad nadwoziem i drewnianym wykończeniem wszystkiego, co możliwe). ZOBACZ TAKŻE: Lexus RX 400h - auto przyszłości? Lexus RX - ogłoszenia Fioravanti rozpoczęło romans z branżą motoryzacyjną dość późno, bo dopiero w latach 90, ale zaległości

  • Bertone - co mu zawdzięczamy?

    TAKŻE: Pininfarina - co jej zawdzięczamy? ItalDesign - co mu zawdzięczamy? Samochody: ogłoszenia Co więc zawdzięczamy Bertone? W porównaniu z Fioravanti, ItalDesign czy Pininfariną niewiele, szczególnie jeśli chodzi o modele produkowane na masową skalę lub rozwiązania techniczne, które trafiły pod strzechy

  • Ferrari Testarossa | Test | Nocne espresso

    " grali inżynierowie Angelo Bellei (dział projektów), Nicola Materazzi (dział silników), Maurizio Rossi (dział eksperymentalny) i Leonardo Fioravanti (szef stylistyki u Pininfariny). Wytyczne były jasne: trzeba spełnić z nawiązką północnoamerykańskie normy emisji spalin i bezpieczeństwa

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.