e-evolution

Więcej o:

e-evolution

  • Aukcje | Mercedes 190 E Evolution II | Rarytas do wzięcia

    Po raz pierwszy modele z tej serii pojawiły się w 1983 roku. Pod maską standardowego 190 E pracował silnik o pojemności 2,3 litra przerobiony przez Coswortha. Jednostka generowała 185 KM maksymalnej mocy i 236 Nm momentu obrotowego. Po kilku latach pod maskę zainstalowano większą, 2,5-litrową

  • Mitsubishi e-Evolution - powrót do sportowych korzeni?

    Mitsubishi Lancera Evolution. Wiadomo tylko, że bryła nadwozia ma nawiązywać do samochodów typu coupe-SUV. Samochód stoi na wielkich kołach, a pod maskę trafi nowoczesny silnik elektryczny zapewniający sportowe osiągi i przekazujący napęd na cztery koła. Na pokładzie nie zabraknie autonomicznych rozwiązań

  • Mitsubishi e-Evolution Concept - nowa era w historii marki

    Mitsubishi e-Evolution Concept to zapowiedź nowego"Evo". Zgodnie z trendami na rynku i nową filozofią marki, sportowy model to oczywiście nowoczesny crossover. Prototyp napędzany jest silnikami elektrycznymi zapewniającymi wysokie wartości momentu obrotowego i świetne osiągi. Dokładnych parametrów

  • Kropka nad "i", czyli Lancer Evolution RS

    centralnym mechanizmem różnicowym i tylnym mechanizmem różnicowym o ograniczonym poślizgu, 2-litrowym, turbodoładowanym silnikiem benzynowym o mocy 295 KM i 5-biegową manualną skrzynia biegów. Oferowane są modele w 2 kolorach (czerwonym i białym). Lancer Evolution RS kosztuje 114 990 zł. Wraz z pojawieniem

  • Lancer Evolution | Ktoś chce mu zaszkodzić?

    Lancer Evolution RS wraca nad Wisłę Ostatnio w sieci pojawiły się informacje, że nowe Evo może bazować na płycie podłogowej Renault Megane, która będzie stanowiła również bazę całej nowej generacji Mitsubishi Lancer. Dodatkowo fani marki zaczęli przejmować się wieścią jednego z renomowanych

  • Ultima Evolution | Typowa ewolucja

    przypominające bolidy grupy C startujące w wyścigu LeMans. Zarówno GTR, jak i najnowszy Evolution powstały w ten sam sposób. Ale różni je zaawansowanie techniczne wpływające m.in. na prowadzenie samochodu. W zależności od potrzeb i zachcianek klienta silnik modelu Evolution może oferować od 350 KM do nawet 1020

  • Ferrari 599XX Evolution - ekstremum

    Ferrari FF | Galeria Wystarczy wyposażyć go w zestaw Evolution Package, który przedstawia nowe podejście do pojęcia aerodynamiki. Znikają gdzieś zmodyfikowane listwy zderzaków i nowy dyfuzor, bo na pierwszy plan wychodzi umieszczony na tylnej klapie aktywny spojler, którego oprogramowanie sterujące

  • Lancer Evolution RS wraca nad Wisłę

    Lancer Evolution RS jest doskonałą bazą do budowy samochodu rajdowego (N4, R4). Między innymi w celu redukcji wagi usunięto z niego wiele elementów wyposażenia. Auto dostępne jest z napędem na cztery koła, aktywnym centralnym mechanizmem różnicowym i tylnym mechanizmem różnicowym o ograniczonym

  • Mitsubishi Lancer Evolution | X oznacza koniec?

    Jakie są te dobre? Na bazie Evolution X powstanie limitowana edycja z okazji 40-lecia obecności Mitsubishi na brytyjskim rynku. Będzie nazywać się FQ-440 MR i tak jak przypuszczacie jej dwulitrowy, turbodoładowany silnik będzie generował 440 KM i prawie 560 Nm. W tej wersji niestety

  • Mercedes 190 E 2.5-16 Evolution II | Ćwierć wieku

    się wykrzesać maksimum możliwości. Szkoda że Mercedes, z jednej strony dumny ze swojego ówczesnego dzieła, dziś wykorzystuje go do zareklamowania najnowszej hybrydy, modelu C 350 e przekonując, że jest ona lepsza. Powód? Zobaczcie sami na poniższym wideo. Mercedes 190 E 2.5-16 Evolution II vs. Mercedes C 350 e

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.