db schenker

Więcej o:

db schenker

  • Tomasz Kwapis. "Ciężar mojej odpowiedzialności to 4000 ton"

    Tomasz Kwapis jest Szefem Działu Przewozów Ponadgabarytowych w firmie DB Schenker, która zajęła się logistyką transportu elementów gigantycznej maszyny drążącej tunele, czyli TBM (ang. Tunnel Boring Machine). To on koordynuje całą niezwykle skomplikowaną operację. Więcej rozmów z ciekawymi osobami

  • Pionierska podróż pociągu z elektroniką zakończona

    na terenie Niemiec to doskonałe rozwiązanie optymalizujące czas dostawy i koszty. Poza tym pociąg można nazwać proekologicznym. Zastąpienie lotniczego transportu koleją znacząco oszczędza środowisko, zmniejszając emisję CO2. Logistyczne wsparcie dla projektu udzieliła firma DB Schenker, która współpracowała

  • Wojna o cargo

    pracę przewozową na cały rok, dotyczące jednostkowo wielkiej masy do przewiezienia - nawet ponad 1 mln ton. Niektóre z nich miały być podpisane na okres dłuższy niż 12 miesięcy. - To właśnie w ich przypadku obaj przewoźnicy państwowi, PKP Cargo i DB Schenker, zaczęli agresywną walkę, obniżając

  • Kolejowa konkurencja na zakręcie

    . Po kilkaset milionów euro strat zanotowały w ub.r. niemiecki DB Schenker i Francuskie SNCF. Straty PKP Cargo liczone są też w setkach milionów, tyle że złotych. Tymczasem trwa proces konsolidacji podmiotów lub rezygnacji niektórych firm z działalności kolejowej. Na przykład w ub.r. koncern Veoila sprzedał

  • Kontenery przyszłością kolejowego cargo

    się więc w czasie jej ambitny plan budowy sześciu terminali. Tym bardziej że jej spółkamatka, czyli PCC SA, sprzedała inną swoją spółkę przewozów kolejowych, PCC Rail. Kupcem został numer jeden na europejskim rynku logistyki - DB Schenker. Tym samym koleje niemieckie, po nieudanej wcześniej próbie przejęcia

  • Miliardowe straty niemieckich kolei. Ujawniono "katastrofalny raport"

     przypisuje to "głównie normalizacji stawek frachtowych w międzynarodowej logistyce", co odczuła mocno spółka córka DB, Schenker. Ostatecznie wynik finansowy wykazał stratę w wysokości 2,35 miliarda euro. DB jako dodatkowe istotne powody podała "pozaplanowe koszty związane z infrastrukturą oraz istotne wkłady

  • Eskortowałem maszynę TBM przez Warszawę. Wróciłem z tarczą

    : piloci, policyjna eskorta, zapasowy ciągnik siodłowy, mobilne tablice VMS (Variable Message Signs), kosztowne poduszki zderzeniowe (osłony energochłonne ubezpieczające kolumnę z tyłu) oraz liczne auta wiozące przedstawicieli wszystkich zaangażowanych w transport stron (m.in. GDDKiA, DB Schenker

  • Trwają prace nad autonomicznymi ciężarówkami. Na jakim są etapie?

    . Auto będzie poruszać się po ściśle określonej trasie pomiędzy dwoma obiektami przemysłowymi ? magazynem oraz terminalem przeładunkowym niemieckiej firmy logistycznej DB Schenker. Próby drogowe w trybie autonomicznym nie będą jednak odbywać się na całej trasie, tylko na odcinku 300 metrów przy prędkości

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.