crd
-
Bulwarowe Infiniti od Brabusa
Specjalista od tuningowania Mercedesów zabrał się za Infiniti FX50S. Nie tknął 390-konnego silnika V8 i skupił się na błyskotkach
Specjalista od tuningowania Mercedesów zabrał się za Infiniti FX50S. Nie tknął 390-konnego silnika V8 i skupił się na błyskotkach
CHRYSLER PT CRUISER 2.2 CRD W Europie cenione są silniki wysokoprężne - producenci nie mogą liczyć na sukces modelu, jeśli nie oferują do niego jednostki zasilanej ropą. Teraz pod maskę "PT" trafił właśnie taki motor. Po Grand Cherokee to kolejna udana transplantacja z Mercedesa. Motor o pojemności
"Klienci Wranglera naprawdę chcą Diesla". Wiadomo, że Grand Cherokee dostanie trzylitrowy silnik wysokoprężny konstrukcji Mercedesa (3.0 CRD), identyczny z tym oferowanym w Europie. U nas można wybierać pomiędzy wersjami 190 i 241 KM, obydwie łączone z pięciobiegowym automatem. Póki co brak szczegółów
z miodem. Ceny najtańszego Journeya 2.0 CRD z manualną skrzynią startują od ok. 103 tys. zł. W ofercie polskiego dystrybutora są modele z 2009 roku za niespełna 90 tys. zł. Topowa wersja R/T z automatem to wydatek 133 tys. zł. System multimedialny z nawigacją i trzeci rząd siedzeń windują cenę testowego
Chrysler ma już 20 lat doświadczeń w produkcji vanów (sprzedał ponad 10 mln), a Voyager to dla wielu synonim komfortowej podróży. Teraz po raz pierwszy trafia do "wojażera" turbodoładowany silnik 2.8 CRD (Common Rail Turbo Diesel) z wtryskiem bezpośrednim. Ma prawdopodobnie najwyższy wśród vanów
JEEP GRAND CHEROKEE 2.7 CRD/OVERLAND Jeep to legenda, w każdym aucie tej marki dostrzega się 60-letnią tradycję w budowaniu samochodów terenowych. Nie inaczej jest z dwiema nowymi wersjami Grand Cherokee. Zwykli klienci zaczynają odczuwać skutki połączenia grupy Chryslera z Mercedesem. Pod maskę
. Jest także czcionka charakterystyczna dla Chryslera i miły dla oka zegarek. Patrząc tak sobie na te cudeńka, można się wygodnie rozsiąść na szerokich, komfortowych fotelach. Miejsca we wnętrzu jest całkiem sporo. Sebring nie musi też wstydzić się wyposażenia. Już w najtańszej odmianie 2.0 CRD znajdziemy czołowe
przełożeniach. Serce Grand Cherokee 3.0 CRD generuje moc 241 KM przy 4000 obr./min i 550 Nm maksymalnego momentu obrotowego, dostępnego w przedziale 1800-2800 obr./min. Według producenta, na przejechanie 100 km potrzebuje średnio 8,3 litra oleju napędowego. Najtańszy Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD w wersji Laredo
Chrysler Voyager 2.8 CRD - kompendium
silników. Dwie benzynowe są ekstremalnie mocne (468 lub 707 KM), a diesel idealnie nadaje się do codziennej, stosunkowo oszczędnej eksploatacji. W słabszej wersji występującej jedynie w bazowej specyfikacji, rozwija skromne 190 KM. Zdecydowanie lepiej pod tym względem wypada 250-konna odmiana. 3.0 CRD V6
1.9 o przeciętnej dynamice. Za to w Cherokee mamy do dyspozycji niezłego potwora. Turbodiesel 2.8 VGT CRD generuje moc 163 KM i 400 Nm momentu obrotowego. Co prawda musi się nieźle nawarczeć, cały czas przypominając jadącym o swoim istnieniu, ale za to całkiem sprawnie radzi sobie z autem ważącym