co2

Więcej o:

co2

  • CO2, Merkel i wielkie oszustwo

    Producenci aut oszukują klientów! Manipulacje podczas testów Założenia z którymi polemizują nasi zachodni sąsiedzi zakładają, że w 2015 roku średnia emisja CO2 dla wszystkich modeli samochodów ma wynieść 130 g/km, a w 2020 roku 95 g/km. Niemcy chcą nie tyle obalenia ustawy, co stopniowego

  • Handel emisjami CO2: Polska spóźnia się na zysk

    Zgodnie z obowiązującym od stycznia prawem każda firma w UE z pięciu branż - energetyki, hutnictwa, przemysłu cementowego, chemicznego i szklanego - powinna dostać roczny limit emisji CO2. Zakłady, które będą miały nadwyżkę uprawnień, mogą je sprzedać na wolnym rynku. A jeśli uprawnień im zabraknie

  • Rekiny finansjery pokochały handel CO2. Ceny biją rekordy

    . Ceny uprawnień do emisji CO2 poszybowały Od początku kryzysu finansowego w 2008 r. cena europejskich uprawnień do emisji (EUA) szorowała po dnie. W ostatnich trzech latach ich wycena wzrosła czterokrotnie. Jeszcze na początku 2018 roku uprawnienie do emisji jednej tony CO2 kosztowało 8 euro

  • Trzeci rok z rzędu w Europie rośnie emisja CO2. Winna jest moda

    Europejska Agencja Środowiska (EEA) opublikowała wstępne dane, z których wynika, że średnia emisja CO2 nowych samochodów w Unii Europejskiej, Wielkiej Brytanii, Islandii oraz Norwegii w 2019 r. wzrosła do 122,4 g CO2 na kilometr. Laika ta informacja może dziwić, bo zewsząd słyszymy o walce z emisją

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.