citroen xm
-
Citroën XM - opinie Moto.pl
Citroëna XM można kupić za naprawdę niewielkie pieniądze. Egzemplarze z pierwszych lat produkcji (1989) czekają na nowych właścicieli...
Citroëna XM można kupić za naprawdę niewielkie pieniądze. Egzemplarze z pierwszych lat produkcji (1989) czekają na nowych właścicieli...
Spodobał Ci się ten artykuł? Więcej wiadomości ze świata motoryzacji znajdziesz na Gazeta.pl Nazwanie przez BMW ich super-SUV-a XM opartego na modelu X8 wywołało małe poruszenie. Już nie ze względu na jego wygląd, ale również ze względu na nazwę, która kojarzy się z Citroenem z lat 90. Nikt
Który czterodrzwiowy samochód był na tyle dobry, by kupili go Szach Iranu, Frank Sinatra, Telly Savalas i James Hunt? Na tyle dobry, by legendarny Brock Yates przejechał nim bez jakichkolwiek modyfikacji 40 okrążeń toru Road Atlanta? Na tyle dobry, by do jego przedniego zderzaka Claude Lelouch
W pierwszej serii głosowaliście juz na scenę z pościgu z "Ronina", w której Peugeot 406 ścigał BMW 5. Na waszą prośbę w dzisiejszym zestawieniu znalazła się druga scena pościgu z tego filmu. Tym razem w rolach głównych występują: Audi S8, Mercedes S (W116) oraz Citroen XM. Oto dzisiejsze propozycje
No i nie można zapominać o Francji. Citroen XM Najbardziej wyrafinowaną propozycją klasy wyższej lat 90. jest Citroen XM. Topowy model produkowany był w latach 1989-2000 jako liftback i przepastne kombi. Nadwozie w kształcie klina chwali się niskim współczynnikiem oporu powietrza CX, dalekim od konkurencji
174-190 KM. Nieźle utrzymane egzemplarze kupimy już za kilka tysięcy zł. Perełki dobiegają, a nawet przekraczają 20 tysięcy zł. Citroen XM Propozycją dla prawdziwych pasjonatów, nie obawiających się skomplikowania technicznego modelu jest Citroen XM. Francuski przedstawiciel segmentu E produkowany
stworzony do pokonywania długich odcinków, więc jego walory docenicie głównie na autostradach. Zupełnie inne podejście do konstruowania samochodów klasy średniej mają francuscy producenci. Koncern PSA w 1989 roku wprowadził do sprzedaży kolejne wcielenie rodziny niezwykle komfortowych pojazdów. Citroen XM
teraz? Między 8 a 10 tysięcy złotych. Citroen XM Najbardziej wyrafinowaną propozycją klasy wyższej lat 90. jest Citroen XM. Topowy model produkowany był w latach 1989-2000 jako liftback i przepastne kombi. Nadwozie w kształcie klina chwali się niskim współczynnikiem oporu powietrza CX, dalekim od konkurencji
, który jednak nie trafił do produkcji seryjnej, bo pozostał prototypem. W latach 80. pojawiły się modele z czymś na kształt zmiennego zawieszenia (m.in. Mitsubishi Galant i Citroen XM), ale pierwszym seryjnie produkowanym autem z takim rozwiązaniem było Infiniti Q45 z 1990 roku. ZOBACZ TAKŻE: 25 lat napędu 4Matic
przerasta on Xantię. Długością, która wynosi 4,62 metra, mógłby się mierzyć się z nieprodukowanym już prestiżowym Citroenem XM. Jednak w kształtach XM, podobnie jak w Xantii, dominowały linie proste. Natomiast C5 wyglądem nawiązuje wyraźnie do zamaszystych, pękatych linii karoserii Xsary Picasso. Nowy
nim cała plejada aktorów (Robert de Niro, Jean Reno, Natasha McElhone, Stellan Skarsgard, Sean Bean, Jonathan Pryce) i równie dużo wyjątkowych samochodów: Audi S8, Mercedes 450 SEL 6.9 (W116), BMW 535i (E34), Peugeot 605, Citroen XM i inne. Reżyser filmu John Frankenheimer do nakręcenia scen pościgów zatrudnił