citroen xm
-
Citroën XM - opinie Moto.pl
Citroëna XM można kupić za naprawdę niewielkie pieniądze. Egzemplarze z pierwszych lat produkcji (1989) czekają na nowych właścicieli...
Citroëna XM można kupić za naprawdę niewielkie pieniądze. Egzemplarze z pierwszych lat produkcji (1989) czekają na nowych właścicieli...
Spodobał Ci się ten artykuł? Więcej wiadomości ze świata motoryzacji znajdziesz na Gazeta.pl Nazwanie przez BMW ich super-SUV-a XM opartego na modelu X8 wywołało małe poruszenie. Już nie ze względu na jego wygląd, ale również ze względu na nazwę, która kojarzy się z Citroenem z lat 90. Nikt
Który czterodrzwiowy samochód był na tyle dobry, by kupili go Szach Iranu, Frank Sinatra, Telly Savalas i James Hunt? Na tyle dobry, by legendarny Brock Yates przejechał nim bez jakichkolwiek modyfikacji 40 okrążeń toru Road Atlanta? Na tyle dobry, by do jego przedniego zderzaka Claude Lelouch
W pierwszej serii głosowaliście juz na scenę z pościgu z "Ronina", w której Peugeot 406 ścigał BMW 5. Na waszą prośbę w dzisiejszym zestawieniu znalazła się druga scena pościgu z tego filmu. Tym razem w rolach głównych występują: Audi S8, Mercedes S (W116) oraz Citroen XM. Oto dzisiejsze propozycje
ukochaną Alfą Romeo, ale miał też kilka innych samochodów, między innymi Lancię Thesis, Citroena XM i Citroena CX. Rok temu pochwalił się, że jeździ Maserati Gracale. Filmy z motywami kulinarnymi publikuje nie tylko nagrywane w Polsce, lecz także i w Chorwacji, Austrii, na Węgrzech czy we Włoszech. Pojazdy
No i nie można zapominać o Francji. Citroen XM Najbardziej wyrafinowaną propozycją klasy wyższej lat 90. jest Citroen XM. Topowy model produkowany był w latach 1989-2000 jako liftback i przepastne kombi. Nadwozie w kształcie klina chwali się niskim współczynnikiem oporu powietrza CX, dalekim od konkurencji
174-190 KM. Nieźle utrzymane egzemplarze kupimy już za kilka tysięcy zł. Perełki dobiegają, a nawet przekraczają 20 tysięcy zł. Citroen XM Propozycją dla prawdziwych pasjonatów, nie obawiających się skomplikowania technicznego modelu jest Citroen XM. Francuski przedstawiciel segmentu E produkowany
. Nie tylko Citroeny SM przyciągnęły moją uwagę. Mało kto zwracał uwagę na relatywnie młodą konstrukcję, czyli Citroena XM. Na paradę przyjechał rzadko już spotykany egzemplarz z silnikiem V6, czyli 3-litrowym modelem o mocy 167 KM. Potocznie nazywany żelazkiem słynął nie tylko z wysokiego komfortu
tym przypadku. Dlatego do prac nad wyglądem zewnętrznym pociągu zaproszona została... Grupa Bertone! Ta sama, która zaprojektowała szereg klasycznych Alf, a do tego Citroena XM, Lancię Stratos HF, Lamborghini Countach czy Maserati Quattroporte II. Studio projektowe otrzymało odpowiedzialne zadanie. Bo miało
stworzony do pokonywania długich odcinków, więc jego walory docenicie głównie na autostradach. Zupełnie inne podejście do konstruowania samochodów klasy średniej mają francuscy producenci. Koncern PSA w 1989 roku wprowadził do sprzedaży kolejne wcielenie rodziny niezwykle komfortowych pojazdów. Citroen XM
teraz? Między 8 a 10 tysięcy złotych. Citroen XM Najbardziej wyrafinowaną propozycją klasy wyższej lat 90. jest Citroen XM. Topowy model produkowany był w latach 1989-2000 jako liftback i przepastne kombi. Nadwozie w kształcie klina chwali się niskim współczynnikiem oporu powietrza CX, dalekim od konkurencji