cannes

Więcej o:

cannes

  • Laguna Coupe - z Cannes do salonów

    Festiwal Filmowy w Cannes stał się miejscem oficjalnej prezentacji Laguny coupe. Renault uczcił w ten sposób 25-lecie swojego festiwalowego partnerstwa. To jak samochód spisuje się podczas szybkiej jazdy można było zobaczyć dzień później w Monako, gdzie m.in. Nelson Piquet Jr pozował do zdjęć

  • Content 360 na targach MIPTV 2010 w Cannes

    Content 360 to konkurs dla młodych projektów, które walczą o wsparcie finansowe. Wybór zwycięzcy spośród 10 finalistów poprzedzony jest sesją pitchingową, podczas której kandydaci mają 3 minuty na zaprezentowanie swojej idei. W kategorii głównej Next Generation Audience Engagement zwyciężył projekt

  • BMW partnerem 76. Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Cannes.

    Monachium. Po zeszłorocznym debiucie, BMW powróci do roli Oficjalnego Partnera Festiwalu Filmowego w Cannes w 2023 roku. Bawarski producent samochodów premium udostępni 76. edycji renomowanego festiwalu filmowego i niektórym jego oficjalnym partnerom flotę ponad 200 samochodów elektrycznych

  • MIPTV Cannes 2010 - relacja wideo

    Wśród materiałów znalazły się wywiady z organizatorami (Michael Williams, Ted Baracos), którzy przybliżają charakterystykę targów i towarzyszących im wydarzeń. Usłyszymy także rozmowy z wystawcami polskimi (TVP) i zagranicznymi (Yahoo!, francuska telewizja TF1, Eurodata TV Worldwide) na temat

  • Jaka jest przyszłość branży kreatywnej?

    (Do it yourself), oraz twórca wielokrotnie nagradzany na międzynarodowych festiwalach, w tym Cannes Lions - Joao Daniel Tikhomiroff, który zdobył aż 41 lwów! Prelegenci opowiedzą o podążaniu za marzeniami, podzielą się swoimi doświadczeniami zawodowymi, ale też spektakularnymi porażkami i lekcjami

  • Samochodowe festiwale

    Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Cannes. Historia związków Renault z dziesiątą muzą ma już ponad wiek. Zaczęło się od pierwszego filmu braci Lumiere, w którym Louis Renault wystąpił za kierownicą swojego samochodu typu A. Maratony filmowe są znakomitą okazją do promocji. Nie tylko przyciągają celebrytów

  • BMW XM w niecodziennej, gwiazdorskiej odsłonie. To jedyny taki egzemplarz

    XM to auto stworzone dla najbardziej zamożnej klienteli, która naturalnie chce się wyróżnić. Obok tego drogowego kolosa po prostu trudno nie przejść obojętnie. Nie dziwi więc fakt, że pojazd idealnie komponuje się z blichtrem i przepychem festiwalu w Cannes. Właśnie na potrzeby tego jakże istotnego

  • VW nagrodzony za swoje reklamy

    Podczas najbardziej renomowanego festiwalu reklamy na świecie "International Festiwal of Creativity" w Cannes, Volkswagen zdeklasował konkurencję zdobywając łącznie 34 Lwy w kolorach złotym, srebrnym i brązowym. Tytanowego Lwa Volkswagen otrzymał za kampanię na rzecz środowiska i ekologii "Think

  • Oto najbardziej zaskakujące i kreatywne reklamy 2016 roku

    , szwedzki serwis obsługujący transakcje online, postawiła w kampanii na oryginalność, co nie uszło uwadze jurorom w Cannes. Super Bowl to bez wątpienia najważniejsze sportowe wydarzenie w USA. Kilka miesięcy po tym niezwykłym evencie w miastach, z których wywodzą się zwycięskie drużyny w finale ligi NFL

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.