callaway
-
Callaway Aerowagon Concept - kolejny shooting brake
Amerykańska firma tuningowa Callaway znana z przeróbek Chevroleta Corvette proponuje na bazie modelu C7 wersję Shootingbrake.
Amerykańska firma tuningowa Callaway znana z przeróbek Chevroleta Corvette proponuje na bazie modelu C7 wersję Shootingbrake.
Chevrolet Corvette Stingray Można by powiedzieć - kolejny Shootingbrake. Najpierw Ferrari, niedawno Aston Martin i Toyota z modelem GT86, a teraz Callaway. Wszystkich łączy miłość do nadwozia Shootingbrake. Sportowy samochód z możliwością wpakowania nieco większej ilości bagażu to aktualnie
-biegową manualną skrzynią biegów. Taki zestaw gwarantuje współczesnemu muscle car ze znakiem Chevroleta przyspieszenie od 0 do 96 km/h w 3,7 sekundy a 400 metrów pokonamy po niespełna 12 sekundach osiągając prędkość 199 km/h. Specjaliści z Callaway zajęli się także aerodynamiką Camaro. Cały bodykit ma
3.6 V6 (340 KM i 385 Nm). Za to dla tych, którzy szukają naprawdę szybkiego samochodu, Chevrolet przygotował wersję SS z 6,2-litrową V-ósemką o mocy 460 KM i 617 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Właśnie V-ósemką zainteresowali się inżynierowie Callaway Cars (uznana amerykańska firma, która od 1977
C hevrolet Camaro Z/28 Callaway | Wszystko jasne Nowa generacja jednego z najbardziej kultowych amerykańskich muscle carów zostanie zaprezentowana 16 maja podczas specjalnego pokazu w Detroit. Do odsłonięcie dojdzie w 982-akrowym parku na wyspie Belle Isle. Około 1000 osób będzie miało możliwość
miały ogromne znaczenie. Ważne było mieć te jak najszybsze i najmocniejsze obrazki. Firma Kent nie dbała zbytnio o poprawność pisowni. Zdarzały się więc takie kwiatki jak Corvette Calawy zamiast Corvette Callaway, ale kto się tym wtedy przyjmował. Głupio tylko, że przez szereg lat wielu z nas myślało
Callaway - jego nazwisko też brzmi jakby po naszemu. Dziś polskich śladów u Astona nadal nie brakuje. Chief Creative Officer, czyli coś więcej niż tylko szef designu, to Marek Reichman. Jego ojciec był Polakiem, żołnierzem Polskich Sił Zbrojnych na Zachodzie, który między innymi woził polskich generałów
swoje odejście na emeryturę do 1968 roku, by pozostawić silnik V-8 w postaci całkowicie ukończonej. Silnik ten przeszedł do 2000 roku kilka modernizacji, w tym przeprowadzoną przez amerykańską firmę Callaway (tę od tuningowania samochodów Corvette): zaprojektowała ona głowice z czterema zaworami