brandz

Więcej o:

brandz

  • Ranking BrandZ | Nie ma mocnych na Japończyków

    Toyota liderem | Podsumowanie sprzedaży w 2015 roku? Toyota już po raz dziewiąty zajmuje pierwsze miejsce w branży motoryzacyjnej w prestiżowym rankingu BrandZ 100. Wartość japońskiego koncernu specjaliści wycenili na 29,5 miliarda dolarów, co dało Toyocie 28 miejsce na liście 100 najbardziej

  • Apple pokonał Google'a - jest najcenniejszą marką na świecie

    Raport "BrandZ" to najbardziej prestiżowy, publikowany dorocznie spis najbardziej cenionych marek. W 2011 po raz pierwszy na pierwszym miejscu znalazł się Apple, z wyceną 153 miliardów dolarów (wzrost o 84% w ciągu roku). Królujący w rankingu przez 4 ostatnie lata Google wyceniony został na 111 mld

  • Apple czy Google? Oto pięć najbardziej wartościowych marek na świecie

    Używasz karty bankowej? A zatem na pewno znasz charakterystyczne logo, informujące, że karty tej można użyć dokonując płatności w systemie VISA. Z tego rozwiązania technologicznego korzysta wiele instytucji finansowych i banków. Tym samym, zasięg usług VISA jest globalny. W raporcie dotyczącym

  • Najcenniejszą marką motoryzacyjną jest...

    kuchni Porsche, czy jacht Aston Martin. Właśnie dlatego pojawia się coraz więcej rankingów pokazujących wartość poszczególnych brandów. Niniejsze zestawienie BrandZ przygotowała firma Millward Brown Optimor. Zawiera ona 100 najcenniejszych marek naszego globu. W tym roku na pierwszym miejscu znalazł

  • Apple wciąż najcenniejszą marką świata

    Firma Millward Brown opublikowała tegoroczny raport 2012 Brandz Top 100, z którego dowiadujemy się, jakie są najcenniejsze marki na świecie. Zanim przejdziemy do samego zestawienia, musimy wyjaśnić, że ich wartość obliczana jest w oparciu o wycenę finansową, atrakcyjność marki i lojalność

  • BMW uznane za najcenniejszą markę

    Raport BrandZ 100 to zestawienie stu najcenniejszych marek na świecie, w którym sklasyfikowane są marki z różnych branż. Na pierwszym miejscu znalazł się słynny Apple z wartością szacowaną na 183 miliardy dolarów. Udało mu się wyprzedzić takich gigantów jak IBM, Google, McDonald's, Microsoft i Coca