bitter

Więcej o:

bitter

  • Bitter CD: supersamochód, o którym nie słyszeliście

    Przez kilka dekad tacy właśnie ludzie, szczególnie jeśli byli Niemcami, mogli sobie kupować zapewne najbardziej bezpretensjonalne superauta świata: samochody marki Bitter. Nigdy o nich nie słyszeliście? Nic dziwnego, większość entuzjastów samochodów także ich nie zna. Więcej artykułów o klasycznej

  • Baur, Binz i Bitter - Co im zawdzięczamy?

    125 tys. euro. ZOBACZ TAKŻE: Marzysz o własnym Porsche? Za 10 tys. zł może być Twoje TOP 10+1 | Super-drogie, ekskluzywne, rzadkie - superlimuzyny TOP 10 | Najfajniejsze serie limitowane Bitter działa od 1971 roku i tuningował, a potem produkował auta do 1989 roku. Potem firma była w gorszej formie

  • Cena wina mocno spada. Winny spadek popytu i obfite zbiory

    , że taka sytuacja byłaby trudna do uniknięcia. - Wprowadzenie wina na rynek zajmuje od pięciu lat od początkowych etapów sadzenia winogron. Długotrwałość tego procesu bardzo utrudnia proces dostosowania produkcji do przyszłego popytu. W tym momencie ten popyt przekraczamy - tłumaczył w rozmowie z CNN Jeff Bitter

  • Samochody z innej bajki | Isdera

    , a także oderwane od rzeczywistości motocykle dla BMW, wersję cabrio Porsche 928 czy modele studyjne dla innych producentów (choćby Bitter Roadster). Od 1983 roku, na przestrzeni 10 lat, Isdera sprzedała 73 egzemplarze swoich modeli. Kolejnym etapem była przeprowadzka z Leonberg do Hildesheim

  • 50 lat Opli Kapitän, Admiral i Diplomat

    było jednak prawdopodobnie sportowe coupé. W 1973 r. były kierowca wyścigowy Erich Bitter zaprezentował Diplomata CD opartego na wersji studyjnej CD (Coupé Diplomat), przygotowanej przez firmę Opel na Międzynarodowe Targi Motoryzacyjne we Frankfurcie (IAA) w 1969 r. Nadwozie z układem foteli 2 + 2 zaprojektował sam Bitter

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.