Sporą popularnością cieszą się modele klasy średniej, zwłaszcza funkcjonalne kombi, gwarantujące przyzwoitą funkcjonalność. Jednym z nich jest Toyota Avensis drugiej generacji produkowana od 2003 do 2009 roku. Co ciekawe, Avensis przeznaczony na europejski rynek zjeżdżał z taśm montażowych
Bezpieczeństwo rodziny wielu kierowców stawia na pierwszym miejscu. Rodzinne auto powinno być także praktyczne, przestronne oraz oferować duży bagażnik. Rodzice i przyszli rodzice powinni pamiętać, że przewożenie wózków, wanienek czy fotelików, to nie wszystko. Warto mieć też na uwadze wspólne
. I taki właśnie jest. Volkswagen Sharan Niemiecki van wygląda na taki, który nigdy się nie uśmiecha. Co to, to nie. Nowy Sharan jest poprawny i grzeczny, ale trochę za nudny, szczególnie jak na auto rodzinne. Przydałby się chociaż jeden detal, który zwracałby uwagę. Niczego takiego jednak nie ma - Sharan jest utylitarny
. Nie wpływa to pozytywnie na komfort podróżowania w drugim rzędzie. Miejsca na nogi i na głowę jest jednak bardzo dużo. Przyznają to nawet rośli pasażerowie, którzy doceniają możliwość przesuwania kanapy wzdłuż. Jedno z zaklętych w Roomsterze aut już znalazłem - auto rodzinne pełną gębą. Ale gdzie w
i Citroën z modelem C5, by za jeszcze przystępną cenę zaoferować klientom coś więcej niż standardowe niemieckie lub japońskie auto rodzinne segmentu D. Premierowy pokaz piątej Sonaty odbył się podczas ubiegłorocznego salonu samochodowego w Paryżu. Wkrótce po tym nową Sonatę można było kupić w Korei
Wiele europejskich firm ma zakusy, by stworzyć samochód mocno konkurencyjny dla Volkswagena Golfa. Swego czasu przeszedł przez to Fiat, tworząc kompaktowego Stilo, przeszedł też Peugeot, konstruując model 307. W takich przypadkach producenci rezygnują z nadwoziowych ekstrawagancji, stawiając na
. Na weekendowy wyjazd Pomimo sportowych genów, Leon ST Cupra to nadal praktyczne auto rodzinne, którym wygodnie mogą podróżować 4 dorosłe osoby (maksymalnie 5). Standardowo bagażnik ma pojemności 587 litrów. Po złożeniu tylnych foteli przestrzeń ładunkowa wzrasta do 1470 litrów. Tyle powinno wystarczyć
Toyota nie zrobiła niczego nowego, wprowadzając na rynek jednobryłową wersję Corolli w 2001 r. Konkurenci od wielu lat sprzedawali takie konstrukcje i mieli mocną pozycję na rynku. Japońskie auto które nie porywało ani stroną techniczną, ani funkcjonalnością wnętrza ani pojemnością bagażnika było na
Volkswagena Golfa przedstawiać nie trzeba. To najpopularniejszy samochód osobowy na Starym Kontynencie. Jego praktyczna odmiana nadwoziowa, zwana Variant, to duży i pakowny samochód rodzinny. Bagażnik mieści standardowo 605 litrów bagażu, ale można go powiększyć do 1620 litrów przy zachowaniu