audi a6

  • Audi A6 Avant

    Trudno opisywać nowe Audi A6 Avant bez słowa satysfakcja. Oferta silników - satysfakcjonująca, osiągi - satysfakcjonujące, układ napędowy -...

  • Audi A6 3,2 FSI Quattro

    Najpierw przyszedł pomysł na tytuł, a potem refleksja: przecież to strasznie mało! Zaledwie 105 x 148 mm. Ale co tam, nie jesteśmy drukarzami....

Więcej o:

audi a6

  • Audi A6

    wykonanymi ze stopów lekkich, wpływające korzystnie na własności jezdne auta, konstrukcyjnie zbliżone jest do podwozia "ósemki". Długa lista standardowego wyposażenia Audi A6 nie wymaga wielu uzupełnień. Godna uwagi opcja to czujnik parkowania - przynajmniej tylny (2258 zł), bo auto mierzy prawie 5 m

  • AUDI A6 3.0 QUATTRO

    AUDI A6 3.0 QUATTRO Audi A6 poddano "faceliftingowi". Jednak, żeby odróżnić nowy model od poprzedniego, trzeba się dwa razy przyjrzeć. Karoseria A6 nadal wygląda nowocześnie, skupiono się więc jedynie na kosmetycznych szczegółach. Nowe A6 rozpoznamy po chromowanym dolnym wlocie powietrza

  • ABT przyprawia Audi A6

    I chociaż na pierwszy rzut oka zmiany ograniczają się do nowych obręczy o średnicy 19-21 cali oraz dyskretnego ospojlerowania zderzaków i progów, Audi A6 od ABT może też liczyć na zastrzyk mocy. W przypadku 245-konnej wersji 3.0 TDI wynosi on 37 KM (przyrost do 282 KM). Klienci, którzy zdecydują

  • Audi A6 Hybrid

    kWh, umieszczony w bagażniku A-szóstki. Za jego chłodzenie odpowiada powietrze z dmuchawy z kabiny auta lub oddzielny obieg, sprzężony z układem klimatyzacji. Audi A6 Hybrid potrafi pokonać 3 kilometry z prędkością do 60 km/h i rozpędzić się nawet do 100 km/h bez angażowania napędu spalinowego. O

  • Nowe Audi A6 Avant oficjalnie!

    "Piękne kombi nazywają się Avant" - już na starcie chwali się Audi. I coś w tym jest, bo nowe Audi A6 wygląda naprawdę bardzo dobrze. Wrażenie robią zwłaszcza nienaganne proporcje nowego modelu. Współczynnik oporu powietrza wynosi zaledwie 0,27. Ostre linie nadwozia, duże powierzchnie i wyraźnie

  • Audi A6 - manipulacja | Wideo

    wynikiem 80 kg. O tyle średnio nowy model jest lżejszy od poprzedniego. Zapraszamy do obejrzenia reklamy i jej oceny w sondażu poniżej. Wiosenna premiera Audi A6 - już 21 marca na żywo w Moto.pl Audi A6 | Pierwsza jazda Nowe Audi A6 od 198 300 zł

  • Audi A6 - król segmentu E

    Audi A6 | Za kierownicą Ocena "doskonały" oraz 93 ze 100 możliwych do uzyskania punktów - oto wynik Audi A6 w najnowszym rankingu amerykańskiego magazynu Consumer Reports. Biorąc pod uwagę zeszłoroczną notę (79 punktów), limuzyna z Ingolstadt mocno awansowała. Co sprawiło, że został wybrany

  • Audi A6 Avant

    No cóż, za satysfakcję trzeba płacić. By jednak być zadowolonym, trzeba znać swoje wymagania. Producent daje klientowi tak wiele możliwości wyboru, że przed zakupem najlepiej zorganizować sobie co najmniej weekendowe szkolenie. A co w Audi A6 oznacza słowo Avant? Jeszcze więcej satysfakcji

  • Kupujemy używane: Audi A6 Allroad 2.5 TDI - co psuje się najczęściej?

    Audi A6 Allroad 2.5 TDI - co psuje się najczęście? Lata: 2000-2005 Dlaczego A6 Allroad 2.5 TDI to model podwyższonego ryzyka? Silnik, zawieszenie, drogie części zamienne Ostatnimi czasy zwykłe samochody w offroadowej stylizacji biją rekordy popularności. Czy warto kupić używane Audi A6 Allroad

  • Audi A6 3.2 FSI

    wykorzystali teraz z premedytacją. Przestronne wnętrze Audi A6 ma wszystkie cechy typowe dla usportowionej limuzyny. Przyrządy w kształcie łez obejmują aluminiową ramką z lewej strony obrotomierz i wskaźnik temperatury silnika, a z prawej prędkościomierz i wskaźnik poziomu paliwa. Na środku tunelu króluje

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.