alfredo vignale

Więcej o:

alfredo vignale

  • Horowitz Ford Vignale - wyjątkowa wystawa do obejrzenia w Warszawie

    technologiami. Takie podejście jest bardzo bliskie artyście. Co ciekawe, nazwa ekskluzywnej linii Fordów ? Vignale pochodzi od nazwiska Alfredo Vignale, legendarnego włoskiego projektanta samochodów, przedsiębiorcy i właściciela firmy Carrozzeria Vignale. Alfredo Vignale projektował nadwozia samochodowe m.in

  • Salon Genewa 2016 | Ford Vignale | Ofensywa premium

    Ford Kuga | Czas na poważny facelifting Ford Vignale to nie tylko wyższa jakość i dodatkowe bardzo bogate opcje, ale także zupełnie nowe podejście do klienta. Nazwa wersji pochodzi od nazwiska Alfredo Vignale, włoskiego konstruktora, który zasłynął z pracy nad wysokojakościowymi produktami w

  • Salon Genewa 2016 | Ford Vignale | Atak na klasę premium

    Ford Kuga | Czas na poważny facelifting Ford Vignale to nie tylko wyższa jakość i dodatkowe bardzo bogate opcje ale także zupełnie nowe podejście do klienta. Nazwa wersji pochodzi od nazwiska Alfredo Vignale, włoskiego konstruktora, który zasłynął z pracy nad wysokojakościowymi produktami w biurach

  • Ford Kuga Vignale | Ford atakuje klasę premium

    Czas na nowego Forda Focusa Ford Vignale to nie tylko wyższa jakość i dodatkowe bardzo bogate opcje, ale także zupełnie nowe podejście do klienta. Nazwa wersji pochodzi od nazwiska Alfredo Vignale, włoskiego konstruktora, który zasłynął z pracy nad wysokojakościowymi produktami w biurach Pinifariny

  • Ford Mondeo Vignale 2.0 TDCi | Pierwsza jazda | Więcej niż bogata wersja

    Ford Galaxy | Pierwszy kontakt | Komfort dla rodziny Idea ta nazywa się Ford Vignale i niesie ze sobą nie tylko wyższą jakość i dodatkowe opcje samochodu, ale także zupełnie nowe podejście do klienta. Nazwa wersji pochodzi od nazwiska Alfredo Vignale, włoskiego konstruktora, który zasłynął z pracy

  • BMW 507. Bądź jak Elvis cz. 2. Tak jeździ legenda

    do podwozia wykonał za to Alfredo Vignale w Turynie. Michelotti miał pomysł, całkiem niegłupi, aby BMW przedłużyło produkcję modelu 507, ale z ciekawszym i tańszym w produkcji włoskim nadwoziem. Niestety dyrekcja w Monachium nie zdecydowała się na taki ruch, a szkoda. Może wtedy wytwarzanie modelu 507 miałoby

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.