abarth 695

Więcej o:

abarth 695

  • Frankfurt 2009 | Abarth 695 Tributo Ferrari wewnątrz

    Pierwszym co rzuca się w oczy w nowym wnętrzu, jest brak dźwigni zmiany biegów. Jak pisaliśmy już tutaj, przy okazji publikacji pierwszych zdjęć, auto zostanie wyposażone w zautomatyzowaną przekładnię MTA, dzięki czemu przełożenia zmieniać się będzie łopatkami przy kierownicy. W miejscu dźwigni

  • Frankfurt 2009 | Abarth 695 Tributo Ferrari

    , Abarth 695 zostanie także wyposażony w skrzynię MTA (Manual Transmission Automated), czyli elektromechaniczną przekładnię, w której biegi można zmieniać łopatkami przy kierownicy. Poprawiono nawet dźwięk silnika, dzięki zastosowaniu specjalnego tłumika. Zapowiada się niezła gratka dla fanów Ferrari

  • Wideo | Abarth 695 Biposto | Sportowiec w muszce

    , produkcja na najbliższe miesiące jest już wyprzedana. Sprawdź ceny używanych aut marki Abarth Wynika to z faktu, że Abarth 695 Biposto nie powstaje w tyskiej fabryce, ale w niewielkiej Officine Abarth w Turynie. Celem Inżynierów było stworzenie najszybszego samochodu spod znaku skorpiona. W tym celu

  • Salon Genewa 2014 | Abarth 695 Biposto | Najszybszy w historii

    Fabryczni tunerzy - Abarth Co inżynierowie Abartha zrobili, że 695 może pochwalić się takim tytułem? Oczywiście zwiększyli moc. Aby było to możliwe zainstalowali większy i bardziej wydajny intercooler, układ wydechowy renomowanej firmy Akrapovic i za pomocą zmiany oprogramowania mapy silnika 1.4

  • Abarth: 180 KM w Tributo Maserati

    Abarth 695 Tributo Ferrari W koncernie Fiata każda marka ma swoje ściśle ustalone miejsce. Dlatego Maserati, które kiedyś produkowało bezkompromisowe samochody sportowe, dziś ma zakaz wchodzenia w paradę stojącemu na piedestale Ferrari. Dotyczy to także wersji limitowanych Abatha. Pokazany jesienią

  • Ogłoszenie tygodnia

    Informacje na temat auta są dosyć lakoniczne. Z ogłoszenia można wyczytać tylko datę produkcji (1965 r.) oraz stan pojazdu, który według zapewnień właściciela jest perfekcyjny. Niemniej jednak anons zdecydowanie zwraca na siebie uwagę. Wystarczy powiedzieć, że model Fiat Abarth 695 SS został

  • Abarth 500 od Road Race Motorsports

    wynosi ze startu zatrzymanego 6,2 s (o sekundę lepiej, niż w Abarth 500), ale za takie przygotowanie auta trzeba zapłacić nawet 100 tys. dolarów. Ma powstać 50 sztuk, tylko czy znajdą się chętni? ZOBACZ TAKŻE: Abarth 695 Biposto | Najszybszy w historii

  • 840 KM w Ferrari Enzo

    ekstremalna wersja włoskiego supersportowca, jaka wyjechała z garażu Edo Competition. Możliwe jednak, że nie na długo. Wszak do osiągnięcia prędkości maksymalnej Bugatti Veyrona - około 407 km/h - brakuje już tak niewiele... Bartosz Sińczuk ZOBACZ TAKŻE: Abarth 695 Tributo Ferrari - ZOBACZ TUTAJ Samochodem

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.