Jeep Compass 4xe to hybryda ładowana z gniazdka. Pod maską pracuje benzynowy silnik 1.3, a z tyłu wspiera go 60-konny elektryczny motor. Każdy napędza własną oś - SUV ma więc napęd 4x4. Łączna moc układu to 190 lub 240 KM. My testowaliśmy tę mocniejszą propozycję, która do 100 km/h rozpędza się w lekko ponad siedem sekund! Pełnię mocy i potencjału Jeep Compass pokazuje w trybie Sport. Jak na Jeepa przystało, Compass 4xe znakomicie radzi sobie w trudniejszym terenie. SUV-a wyposażono w kilka sprytnych terenowych trybów jazdy i systemów. Co więcej, Compass 4xe potrafi pokonać na samym prądzie naprawdę spory odcinek. Według WLTP to nawet 50 km. Ile nam wyszło podczas zimowego testu? Tego dowiecie się z naszego nagrania.
Skupialiśmy się w nim nie tylko na hybrydowym napędzie, ale też na wielu nowościach, jakie Compass ma teraz do zaoferowania swojemu kierowcy. Przykład? Imponujące ekrany i najnowsza wersja systemu multimedialnego Uconnect z zaawansowanymi usługami oraz bezprzewodowym dostępem do Apple CarPlay oraz Android Auto. A praktyczność? Tylną kanapę i bagażnik także sprawdziliśmy.
Zapraszamy do nagrania. Tu zdradzimy tylko, że regularnie podpinany do gniazdka Jeep Compass 4xe może się okazać SUV-em kompletnym.
Materiał powstał we współpracy z Jeepem.