Smart EQ - test - już tylko w wersji na prąd

Tomasz Korniejew
Pierwsza wersja Smarta narodziła się wiele lat temu w głowie Nicolasa Hayeka, właściciela firmy Swatch, która produkuje zegarki. Minęły 22 lata odkąd auto zadebiutowało na rynku i w tym czasie samochód przeszedł szereg modernizacji, by ewoluować do postaci auta elektrycznego. W teście dwuosobowy Smart EQ.

Auto ma 269,5 cm długości, to tyle ile wynosi rozstaw osi większych samochodów. Szerokość Smarta to około 166 cm. A bagażnik? Jest zaskakująco pojemny.

Do linii okien pomieści 260 l pakunków, do linii dachu aż 350 l. Walory przewozowe Smarta EQ zwiększają też możliwość położenia oparcia fotela pasażera, czy szereg schowków - np. w tylnej klapie i za fotelami.

Do Smarta EQ bez problemu zapakujemy nawet większe zakupy, walizek nie musimy, bo nie jest to pojazd przeznaczony do wożenia ludzi na wakacje. Więcej na temat Smarta EQ dowiecie się z naszego wideo testu:

Zobacz wideo Smart EQ - test - już tylko w wersji na prąd
Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.