Komentarze (45)
Renault Clio, Peugeot 208, Toyota Yaris, Skoda Fabia i VW Polo | Konfrontacja
Zaloguj się lub komentuj jako gość
Pokaż wcześniejsze komentarze
  • Gość: ms

    Oceniono 3 razy 1

    Kupując małe auto liczymy na niskie spalanie a Polo żłopie 1,5 litra więcej od " Francuzów "i wygrywa dziwne kryteria.

  • eurotaxt

    Oceniono 7 razy 1

    Do tej pory moim faworytem było zdecydowanie VW Polo ale niedawno obejrzałem nowe Clio i powiem że auto jest bardzo duże jak na segment B. Wnętrze jest jak z auta kompaktowego. Szkoda mi tylko projektu deski rozdzielczej bo moim zdaniem jest straszny festyn. Wolałbym taką tradycyjną jak właśnie w Polo ;-)

  • Gość: tomo

    Oceniono 2 razy 2

    Co to znaczy że "nadwozie jest dynamiczne"?

  • Gość: info

    Oceniono 16 razy 2

    Hej!
    Nawet na reklamie co mi wyskoczyla pod tym tekstem mamy i20 za 37.400 wyprzedaż rocznika, gdzie można wstawić fabryczny gaz. Lub co jeszcze ciekawsze i ładniejsze mimo, że KIA ogólnie nie lubię to w tej klasie nowe Rio bije wyposażeniem, ceną, wygladem, gwarancją (coraz lepsza nie to co kiedyś) i brakiem wynalazku TSI a z silnikiem bez turbiny na dług eksploatację. Wolę samochody duże ale mając i20 z gazem albo Rio taniej niż to co przedstawił autor chyba bym na łowę upadł kupując te prezentowane cuda z 3 cylindrami lub turbo padami.

  • fragles102

    Oceniono 3 razy 3

    Toyota przez to że ma najlepszy silnik i najbardziej eko
    a dziennikaż napisał całkiem odwrotnie
    czyli łże jak pies i to publicznie!!!!

  • Gość: Piotr

    Oceniono 9 razy 3

    Ostatni jechałem nowym YARISEM i muszę przyzna że mało powiedziane jest że zawieszenie jest ciche
    tam po prostu jest nie słyszalne
    porównywalnie z LEXUSEM CT

  • Gość: 666

    Oceniono 14 razy 4

    Kiedyś w V-maxie Siwy testował takiego Yarisa 1.3 99KM i zdziwił się kiedy średnie spalanie wyszło mu mniejsze niż podają katalogi czyli niecałe 5 litrów, a auta nie oszczędzał, więc przy 99KM to niezły wynik, małe turbo benzynki pewnie by miały sporo większe nie wspominając o Polo z archaicznym silnikiem....

  • fragles102

    Oceniono 5 razy 5

    oczywiscie folcwagen wygrał z TOYOTĄ hehe

  • Gość: sail-or73

    Oceniono 11 razy 5

    w całym tym śmiesznym zest. brakuje zwycięzcy RIO - 1,4 109 koni skrzynia 6-cio biegowa ładne obłe nadwozie cena konkurencyjna
    Panie Lewandowski nie odrobił pan pracy domowej , a szkoda bo zestawienie było by pełniejsze gdyby pan dołożył jeszcze opla fiata i forda

  • Gość: ms

    Oceniono 19 razy 9

    Trzeba przyznac ze nowe modele Peugetoa i Reanult sa bardzo ladne na tle konkurencji. Gdzie np taka fabia to istna kwintesencja brzydoty. Polo jest poprawny a Toyocie nic nie brakuje jednak chcialbym zauwazyc ze na zdjeciach zaprezentowano wresje hybrid nie majaca nic wspolnego z opisem.

  • Gość: van der Cyc

    Oceniono 17 razy 13

    Super są te nowe francuskie samochody. Bardzo podoba mi się ich wykończenie wnętrz. Do tego można je bogato wyposażyć. Chyba tylko Yaris w wersji Hybrid mógłby mnie skusić zamiast 208 czy Clio.

  • Gość: 126p

    Oceniono 26 razy 16

    Co do Vw powiem tylko tyle, jakość V w to mit. Wszystkie auta są teraz robione podobnie a ile już było o awaryjnych silnikach Vw itd. ja wybrałbym Yarisa, najlepszy ze wszystkich.
    A to wypowiedź jednego z właścicieli Vw Polo:
    Witam
    "Tak jak w temacie coraz bardziej skłaniam się do takiego stwierdzenia(jakosc vw to mit, polo jest niedopracowane). W ramach gwarancji zamierzam wybrać się do serwisu po raz 4. Tym razem, a w zasadzie znowu powróciły luzy na prowadnicach fotela kierowcy. Jakieś pól roku wcześniej, cały stelaż siedziska został wymieniony na nowy i tak spasowany, że nie było jakichkolwiek luzów (przyjrzyjcie się w nowych Polo stojących w salonie, że takie luzy są, a z czasem się one na 100% powiększą. Sprawdzić to bardzo łatwo - siedząc trzeba spróbować przyciągnąć się rękami do kierownicy i odepchnąć kilka razy).
    Drugi element, który mnie niepokoi to od pewnego czasu występujący rezonans przy zwiększaniu obrotów dochodzący z nawiewów. Gdzieś na forum czytałem, że rezonują przewody paliwowe w komorze silnika. Następny element do poprawy to nie tak działający mechanizm opuszczania szyby kierowcy. Podczas tej czynności nie opuszcza się ona płynnie, ale jakby z przeskokami, z przycinaniem się. Podnoszenie szyby działa normalnie.
    Wyliczając dalej, przy wysprzęglaniu i puszczeniu kierownicy widoczne jest chwilowe lekkie jej drganie, tak jakby występowało bicie na kolach. To jednak mało prawdopodobne, bo kola były zmieniane już kilka razy i to nie przestało się pojawiać. Już po wyjechaniu z salonu to zauważyłem, ale to zignorowałem, bo myślałem że to właśnie kola. Nie mam pojęcia z czego się to może brać - może jest jakiś luz w zawieszeniu.
    A jeżeli chodzi o luzy w zawieszeniu to też są w lewym przednim kole. Czuć to po skręceniu kół w prawo i wjechaniu (bardzo wolno) w jakąś dziurę. Słychać wtedy stuk z okolic lewego przedniego kola. Było to już zgłaszane, ale oczywiście serwis powiedział że jest wszystko ok.
    Jak sami widzicie ten model jest pełen małych, ale denerwujących niedoróbek. Kupując VW kierowałem się właśnie jakością wykonania, a potem wyglądem. I na tym polu najbardziej się zawiodłem, bo jakość tego samochodu pozostawia wiele do życzenia. Ktoś kto jeździ używanymi autami stwierdzi pewnie, że to błachostki. Ale ja nie po to wydawałem ponad 50 tys, żeby znosić kaprysy tego auta. Mechanika ma tutaj pracować idealnie.
    Może komuś ten wpis pomoże dokonać racjonalnego i najlepszego wyboru. Jeśli szukacie samochodu dopracowanego to Polo takie nie jest. Przykro mi to mówić ale tak niestety jest.
    I żeby nikt nie myślał, ze bezpodstawnie piszę takie rzeczy. Ja to auto normalnie użytkuję, a można powiedzieć że obchodzę się z nim jak z jajkiem. No i co z tego? Właśnie nic - strach pomyśleć, gdyby człowiek przestał dbać...
    Jeżeli serwis mi tego nie naprawi, moja przygoda z tą marką zakończy się już niebawem."
    A ja jeszcze od siebie dodam że odnośnie stelaża fotela znam około 10 takich opinii, także nie jest to jedna opinia, w turbo kamerze widziałem też historię o tym jak jedna z właścicielek Polo po wyjeździe z serwisu straciła koło...(masakra). Żeby była jasność, nie jest to moja opinia ale prawdziwa historia użytkownika tego auta.

  • Gość: Piotr

    Oceniono 26 razy 22

    ZAWSZE TE SAME, PRZEWIDYWALNE I B. NACIĄGANE WYNIKI. PANOWIE CZY NIE JEST WAM PRZYKRO TAK KOMBINOWAĆ, BY ZAWSZE wygrał VW albo Skoda. Czy to jest uczciwa żurnalistyka?

  • Gość: 4

    Oceniono 39 razy 25

    Tylko ze silniczki turbo przy szybszej jezdzie zlopia jak zule mamroty!
    Przy 140 na autostradzie Yaris pali 6l a 1.2tsi 8-9!!!Silnik Renault pewnie podobnie.
    A test taki ze prymitywniejszego byc nie moze-mogli sie choc pokusic o podanie cen aut doposazonych do mniej wiecej rownego poziomu.
    Wtedy Polo bedzie wyraznie drozsze a Fabia wcale nie najtansza.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX