Komentarze (104)
Mazda 3 | Pierwsza jazda | Nic na siłę
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • lech2011

    Oceniono 13 razy -11

    otwór gębowy bez zębów ?

  • Gość: Fan samochodów

    Oceniono 13 razy -7

    To jest japońska podróbka samochodu. Może w końcu ludzie zrozumieją, że nie warto kupować byle czego.

  • Gość: gateway65

    Oceniono 6 razy -6

    Przod zerzniety z Volvo jak zawsze azjaci niemaja swoich pomyslow!!!

  • Gość: informator

    Oceniono 7 razy -3

    Przykładowo mitsubishi colt lżejsze o ponad 200 kg i mocy 95 koni ma 11,1 sekundy, a silnik jest jednym z bardziej żwawych.
    Chciałbym zobaczyć jak 100 konne auto o pojemności silnika 1,5 litra bez turbiny i masie 1200 kg rozpędza się do setki 10,8 sekundy lub dwu litrowe 120 konne w 8.9 sekundy. Co za bzdura.

  • pluuto

    Oceniono 25 razy -3

    Z tym spalaniem to pojechali... a to podobno niemieckie marki mocno zaniżają

  • adzam

    Oceniono 1 raz -1

    lkkhgf

  • adzam

    Oceniono 1 raz -1

    aaa tammmmmm

  • Gość: mag

    0

    A dla mnie samochód świetny, byłem tak się składa na jeździe próbnej, na której bardziej przekonałem się do Mazdy 3. Ma wszystko co wymagam od samochodu, spełnia więc moje oczekiwania.

  • pasat1usa

    0

    Kupilem wersje Mazda3 w USA model 2014 sedan skyactiv ,automat ,2 litry silnik ,wersja na rynek amerykanski ,tylko dlatego ze 1.byl wyprodukowany w Japonii i 2.uzywam go codziennie do pracy w miescie i praktycznie sam nim jezdze.Cena z podatkiem ok $19.000.Bardzo jestem zadowolony,jest oszczedny i ma swietne osiagi,cena konkurencyjna do innych samochodow w tej klasie.Jedyna zauwazalna wada jest sztywnosc tego autka na na drodze ,po prostu odczuwa sie kazde "nierownosci drogi", ale na autrostradzie jest super .Amerykanskie samochody zapomnialem 25 lat temu,do tej pory w klasyfikacji niezawodnosci pozostaja daleko w tyle za innymi ......

  • Gość: mk

    0

    zawiasy bagaznika w sedanie jak w renault thalia

  • Gość: Kamil

    0

    Ciekawe jak będzie wyglądać elastyczność silnika 2.0 120km od 80-120 km/h . Jeżeli będzie to mniej niż 15 sekund to auto będzie warte kupna .

  • Gość: z

    0

    Deska z pierwszej dekady z doklejonymmtabletem.

  • Gość: Marek Andrzej

    Oceniono 4 razy 0

    Kupic - nie kupic. Ja mowie nie! Fatalne podejscie do klienta w sprawie napraw gwarancyjnych. Odczulem na wlasnej skorze.Nie warto tracic czasu dla Mazdy....

  • arturx2

    Oceniono 8 razy 0

    Uwaga! Usuwają posty nieprzychylne, z konkretnymi opisami wad Mazdy. Od wczoraj 3x razy usuwali moje o licznych awariach i wadach 323F.

    MAZDA to wspaniałe, fantastyczne i niezawodne auto! Najlepsze na świcie!!!! I jak, teraz dobrze?

  • Gość: fragi102

    Oceniono 16 razy 0

    zasrany pismak nie wsPOmniał że fordy bazują na MAZDACH i dlatego dobrze sie prowadzą hehe

  • Gość: DieselTech

    Oceniono 8 razy 0

    Dobrze, że nie dali żadnego diesla. Bo to największy syf jaki ktokolwiek zbudował. Zacinający się zawór pompy oleju, i gotowe. Tragedia. Jedyne pocieszenie, że to benzyna. Niestety wstyd jazdy Mazdą - dalej pozostaje:-)

  • Gość: err

    0

    Prawie 4,5 m , to mały bagażnik

  • Gość: meme

    Oceniono 8 razy 0

    juz kiedys wybieralem, pomiedzy ciasna mazda 3 (kompaktem) a nowa kia sportage suv-em... po 3 latach uzytkowania nie zaluje wyboru. oba auta w porownywalnej cenie, a jednak przepasc.
    poza tym, waznym kryterium oceny mazdy okazalo sie forum mazdy i... sporo usterek, korozja nadwozia w dwuletnich autach... co nie zmienia faktu ze mazda3 byłaby w razie potrzeby moim drugim autem ;)

    aha i zapomnijcie o takim spalaniu jak podano w tabelce, spokojnie 2 litry/100km niedoszacowania

  • Gość: Mazda

    Oceniono 16 razy 0

    Od 1995 r jezdżę jedynie Mazdami: 323F 2,0 benzyn, 323 sedan 1,8 benzyn, 323 2,0 turbo diesel, 3 2,0 turbo diesel,6 wagen2,0 diesel,6wagen 2,0 diesel,6 sedan GTA 2,2 turbo diesel. Doskonałe samochody. DOSKONAŁE! A nowa 6 - rewelacyjna. Wydaje mi się ze nowa3 będzie bezkonkurencyjna. Niestety do Polski sprowadzić można tylko niektóre modele. I tak kupią. Nawet w Czechach jest z tym nieporównywalnie lepiej. Polska dziadownia.

  • kapitan_kloss

    Oceniono 2 razy 0

    Bardzo przyjemny samochód, drażnia mnie tylko te metry bieżące blachy przed oczami kierowcy, które wg opisu pomagaja mu prowadzić auto, no ale to kwestia gustu, a z tym się nie dyskutuje.

  • Gość: michzdeb

    Oceniono 1 raz 1

    Mag ja też lubię jazdy testowe Mazdy :D
    Tak poza tym temat na czasie, czyli smog i zanieczyszczenie środowiska, warto wspomnieć o tym, że mazda oferuje normalne silniki nie "downsizing" a każdy wie, że tylko testy laboratoryjne pokazują "przewagę" uturbionych jednostek o niedużej pojemności, a teraz wchodzi nowa homologacja RDE (Real Driving Emission) i to pokazuje, że normalne silniki są w cenie!

  • Gość: Kamil Lorrek

    Oceniono 1 raz 1

    Na mnie pierwsza jazda Mazdą 3 zrobiła ogromne wrażenie. Prowadzi się bardzo dobrze, a dodatkowo systemy takie jak SKYACTIV-VEHICLE DYNAMICS zapewniają płynną jazdę. Przy czym jest to takie auto, które nie może zostać niezauważone na drodze, a to naprawdę świetne uczucie, kiedy kobiety się za nim oglądają:)

  • arturx2

    Oceniono 9 razy 1

    Uwaga na cenzurę - usuwają posty krytykujące opisywany produkt!
    ----------------------------------------------------------------------------------------------------
    Poświęciłem dużo czasu i pod artykułem wychwalającym nową Mazdę 3 opisałem swoje doświadczenia z poprzednikiem, modelem 323F, który miałem od nowości, przejechałem nim 120 tys. km. Wyliczyłem konkretnie liczne awarie i wady (niektóre poważne), znacznie krócej było o nielicznych zaletach. Post został szybko usunięty (niedziela wieczór!), przez pewien czas usuwane były także posty informujące o cenzurowaniu. W tym czasie zupełnie niekonkretne posty komplementujące tę markę mnożyły się jak króliki. Wnioski Szanowni Państwo czytelnicy i konsumenci wyciągnijcie sobie sami.
    P.S. do cenzora - niniejszy post nie łamie Regulaminu forum, przed usunięciem proszę o skonsultowanie tego z przełożonym i prawnikiem, gdyż skorzystam z przysługujących mi praw.
    P.S.II do Mazdy - mam nadzieję że wasze samochody są już lepsze, bo PR macie... no jak widać.

  • Gość: Marek

    Oceniono 3 razy 1

    Ja tam Japonczykom przestalem ufac. Jeszcze kilka/kilkanascie lat temu wybieralem Honde, Nissana czy Toyote. W tej chwili jak porownalem to co maja do zaoferowania z GMC, na korzysc Japoncow przemawiala juz tylko cena. Zostali z tylu z niezawodnoscia, nowinkami technicznymi, bezpieczenstwem i stylistyka.

  • Gość: tylkotb

    Oceniono 6 razy 2

    Phi - składane siedzenia na płasko - to ja w swoim Fiacie mam (przypominam - Fiat robi marne samopsujące się samochody). Tunel środkowy z nawiewem na tył też mam - to niby też ponoć rzadkość w C. Dobijam na 1.4TB do 100kkm i ŻADNYCH napraw poza eksploatacyjnymi (pamiętajmy - Fiat=badziewie). Mało tego - nie bierze grama oleju. Jak tam w Waszych Toyotach,Hondach i Mazdeczkach z olejem po 100 kkm ?? Hm ?? Jeśli ktoś myśli, że za cenę 30% większą kupi samochód tej samej klasy i będzie znacznie mniej awaryjny ... to się grubo myli. Nie chce mi się robić wywodu o tym jak się współcześnie robi samochody - ci co wiedzą - kupują sensownie. Reszta łyka "kultowe" samochody typu właśnie Mazda.

  • Gość: xxx

    Oceniono 6 razy 2

    Japonski czy koreanski hatchback to globalnie niszowy produkt, chocby nie wiem jak był piekny i dobry technicznie.
    2 powody:
    1) hatchbacki się sprzedaje głownie w Europie (tam Niemcy, Francuzi, Włosi kupuja swoje auta)
    2) poza Europa bardziej się jeździ sedanami.

  • fahowiedz

    Oceniono 44 razy 2

    fanie że można kupić taką Maździorkę ale to kompletna nisza od kompakta sprzedawanego w EU oczekuję:

    - możliwości kupienia jednak jakiegoś silnika diesla lub
    - możliwości kupienia jakiejś benzyny 1.4 - 1.6 o mocy 115-140KM (stawki ubezp
    - możliwości kupienia wersji kombi
    - możliwości kupienia 4x4

    nudne to i banalne co napisałem powyżej ale jak masz kupować 2.0 120KM i wierzyć w 5,1l/100km przy dynamice 8,9s do 100 to sorki ale z kolekcjonerskich autek wole Subaru - ciekawsza technika bez pieprzenia o Sky coś tam

  • Gość: polak

    Oceniono 5 razy 5

    najładniejsze auto w swoim segmencie, inni powinni sie uczyć od mazdy designu zwłaszcza zachodnio-europejskie koncerny. jeżeli bedzie mało awaryjne jak poprzednie generacje to śmiało można powiedzieć że to jedno z najlepszych aut w segmencie, na pochwałe zasługują też silniki widać że Mazda nie chce się pchać w uturbianie małych silniczków które padają po 100 000 tyś albo jeszcze wcześniej

  • Gość: dart

    Oceniono 5 razy 5

    Przesunięcie kabiny pasażerskiej o 10 cm do tyłu podejrzewam, że służy zrównoważeniu rozkładu masy, a nie poprawie widoczności! Pewnie stąd się bierze opisywany przez autora neutralna charakterystyka na zakrętach. Auto dla tych, którzy cenią przyjemność z jazdy. Tańszy konkurent dla BMW 1. I znacznie ładniejszy!

  • Gość: imsocool

    Oceniono 11 razy 7

    Kiedy wersja MPS?

  • Gość: apsik

    Oceniono 69 razy 7

    silnik 2.0 120KM...- ten silnik łączy w sobie osiągi silnika 1.6 ze spalaniem i opłatami OC za 2.0

  • Gość: Książe_z_Bajki

    Oceniono 16 razy 10

    Witam, zastanawiam się czy w tabelce z danymi technicznymi nie ma błędu. Dla wersji 165 KM trochę niskie obroty jak dla tego samego momentu- w porównaniu do wersji tego samego silnika o mocy 120KM?

  • Gość: dext

    Oceniono 25 razy 11

    Calkiem fajna ta Mazda.Ale mowienie ze to premium to wishful thinking zarzadzajacych Mazda. Tak samo jak Volvo twierdzi,ze sa w segmencie premium. Smieszne jest tez,ze na stronie Mazdy zachwalaja automat i twierdza, ze jedna z zalet jest szybka zmiana biegow jak w skrzyniach dwusprzeglowych.A pozniej sie patrzy w dane techniczne i na automacie przyspiesza wolniej o 1,5 sekundy do 100km/h. Czyli nie dziala z szybkoscia dwusprzeglowek tylko jak stare automaty z lat 80 i 90. Jak szybko i pieknie moze dzialac skrzynia automatyczna nie bedaca dwusprzeglowka pokazuje firma ZF, od ktorej ich genialne automaty bierze chociazby BMW czy teraz tez Jaguar. Konkludujac,samochod fajny ale bajek niech w Mazdzie nie opowiadaja.

  • Gość: driwer

    Oceniono 46 razy 16

    mazda jest poprostu de best auto bezawaryjne jesli o czasoie robione sa obslugi i przeglady oczywiscie przez ludzi co maja pojecie o tej marce to sie tankuje i jedzie

  • mikejar

    Oceniono 62 razy 22

    Mazda 3 to SWIETNY samochod Jezdzilem przez 6 lat ( wersja USA) 2.3 L od nowosci Teraz kupilem nowa Mazde 3 i ( wersja USA) z automatem Wygodniejsza od 2007 rocznika Zdecydowanie mniej pali ale napewno po przeliczeniu nie tak jak podaja ( 5.1 L) pali pomiedzy 6 - 7 L/100km.
    Dla porownania mam Subaru Impreza 2.0 L ( wersja USA ) automat 2013 i chyba ze wzgledu na naped (4x4) wyzej cenie Subaru. Te samochody sa nie porownalnie lepsze od VW czy Audi oczywiscie w swoich klasach . Bardzo polecam i Mazde i Subaru

  • 666original

    Oceniono 69 razy 33

    Świetne auto, zresztą jak praktycznie każdy model Mazdy, szkoda że inne marki idą na ilość, a tu jednak widać że taka trójka mimo że produkowana w Japonii i z japońskich (w większości) części, w porównaniu do prawie wszystkich marek premium.... jest praktycznie nie wiele droższa od konkurencyjnych Golfów, Focusów

  • Gość: creedo

    Oceniono 134 razy 114

    nie wypowiem się bo jezdze autobusem..sory

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX