VW Caddy LPG | Najlepsze auto na gaz

VW Caddy BiFuel - seryjnie z LPG
Prestiżowy tytuł laureata "Napędu Nowej Ery" i statuetkę otrzymali:
- w kategorii Samochód Nowej Ery - Volkswagen Caddy
- w kategorii Instalacja Nowej Ery - Instalacja sekwencyjna AEB Stella Polare Comfort line zgłoszona do konkursu przez Elpigaz
- w kategorii Rozwiązanie Nowej Ery - Dodatki antykorozyjne i przeciwwodne: AQUAGASOL, CORIMSOL do gazu płynnego oferowane przez Jednostkę Innowacyjno-Wdrożeniową PETROL
-w kategorii Stacja Nowej Ery - Moya w Gzowie
Od marca 2012 blisko 90 firm z branży LPG walczyło o tytuł laureata "Napędu Nowej Ery". Po ponad pół roku zaciętej rywalizacji Jury złożone z dziewięciu ekspertów rynku gazu płynnego oraz dziennikarzy motoryzacyjnych, w tajnym głosowaniu, wybrało laureatów. Werdykt ogłoszono podczas Gali finałowej otwierającej IX Spotkanie Branży Petrochemicznej - Polski Rynek LPG. Patronat nad uroczystością objęło Ministerstwo Gospodarki.
- Gaz płynny zasługuje na miano paliwa nowej ery. To paliwo, które napędza gospodarkę i w czasach globalnego kryzysu oraz wyśrubowanych wymagań środowiskowych może otrzymać niepowtarzalną szansę zmiany wizerunku. Mam nadzieję, że pierwszym zwiastunem tych zmian jest konkurs "Napęd Nowej Ery" - mówił witając ponad dwustu gości Marcin Zawisza, Prezes Zarządu ORLEN GAZ.
Ideą powstania projektu "Napęd Nowej Ery" było zerwanie ze stereotypowym postrzeganiem paliwa LPG, stworzenie impulsu do rozwoju branży i przedstawienie firm godnych naśladowania.

Zobacz, jak wygląda produkcja Volkswagena Caddy w Polsce.
Organizatorzy przedsięwzięcia, spółka Orlen Gaz i portal e-petrol, wyznaczyli kierunek tych zmian, obierając jako cel innowacyjność dorównującą światowym standardom. Wyróżnili firmy przede wszystkim nowoczesne, oferujące swoim klientom produkty i usługi najwyższej jakości, pozwalające korzystać z nowatorskich pomysłów i oryginalnych rozwiązań.
Gala finałowa "Napędu Nowej Ery" była doskonałą okazją do wymiany branżowych spostrzeżeń i podsumowań konkursowych doświadczeń. Nowoczesność, przyjazność dla użytkowników, ekologia były najczęściej padającymi słowami podczas przemówień laureatów konkursu. Ich szczere zaskoczenie werdyktem to najlepszy dowód na to, jak mocnych mieli rywali. Do ostatniej chwili w tajemnicy trzymana była też prezentacja zwycięskiego auta. Tradycyjne otwarcie zalakowanej koperty z werdyktem Jury zastąpiła projekcja mappingowa na Volkswagenie Caddy, dzięki której na Samochodzie Nowej Ery podziwiać można było np. dynamiczny pokaz fajerwerków.
Nagrodą główną w każdej kategorii jest wyjazd do Londynu - zaproszenie na 26. Forum Światowej Organizacji Gazu Płynnego (WLPGA) oraz prawo do posługiwania się tytułem Nowej Ery.
- Laureaci konkursu "Napęd Nowej Ery" wzajemnie "napędzają" rynek LPG. Kategorie konkursowe są ze sobą ściśle powiązane. Nawet najlepszy autogaz bez nowoczesnej, przyjaznej silnikowi instalacji nie przekona kierowców do zakupu fabrycznego auta na gaz. I odwrotnie - dopóki nie zaczniemy mówić głośno o tym, że stacje LPG muszą spełniać współczesne standardy obsługi, gaz wciąż będzie kojarzony z paliwem dla starych, tanich samochodów - podkreślał Marcin Zawisza podczas uroczystości wręczenia nagród.
Statuetkę konkursową zaprojektowała Joanna Nowara, absolwentka Akademii Sztuk Pięknych we Wrocławiu, Laureatka Stypendium Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego "Młoda Polska", stylistka wnętrz.
Pierwszą edycję konkursu "Napęd Nowej Ery" zorganizowała spółka ORLEN GAZ i portal e-petrol.pl. Partnerami całego projektu są: Polska Izba Paliw Płynnych, Polska Organizacja Gazu Płynnego, World LP Gas Association (WLPGA), Przemysłowy Instytut Motoryzacji. Patronat medialny objął portal gazeo.pl, Moto.pl oraz tygodnik "Auto Świat".
ZOBACZ TAKŻE:
Dlaczego prezes Hyundaia chce, żeby Euro 2012 wygrali Niemcy?
-
"Pojechałem po pewne 16 tysięcy, na miejscu zaproponowali mi 12", czyli jak działają komisy
-
Powstaną dwa nowe odcinki Via Carpatia. Nowa S19 na Podkarpaciu
-
Tesla pozwala zajrzeć do gigafabryki w Szanghaju. "Produkcyjne piekło" to przeszłość [WIDEO]
-
Kto mieszka w Polsce, ten ze słupków się nie śmieje. Warszawski ZDM mówi o patologii
-
Polski maluch był ładniejszy. Ale ten jest elektryczny i kosztuje cztery wypłaty
- Książka "Crash historie" jest o tym co nas przeraża, ale nie potrafimy przestać tego robić
- Volkswagen planuje ID.3 cabrio. Czy elektryk bez dachu ma sens?
- Kosztowna naprawa elektrycznego Jaguara I-Pace. Dziura nie wiadomo skąd za 160 tys. zł
- Jechał 171 km/h w zabudowanym. Spieszył się do... aresztu domowego
- Opinie Moto.pl: Ford Kuga ST-Line. EcoBoost vs. EcoBlue. Dwa sposoby na SUV-a. Oba dobre
Forum
- Wreszcie jakaś optymistyczna wiadomość ? (29)
- OT Vogon - Włochy, pytanie (57)
- "OT", przykrość ? (19)
- Udupią kierowcę Seicento? (14)
- Engine, jak ty sie zalapales na Ameryke? (74)
- Jak się sprzedaje do komisu... (29)
- Młode dziunie w drogich brykach (150)
- Są tu fani 3 kółek albo kamperów? (25)
- Lexus LS 400 z 1996 roku (30)
- Śmierć za przekroczenie 50 km/h w zabudowanym? (209)