Subaru Impreza WRX STI gr. N
moc maksymalna - 280 KM moment obrotowy - 575 Nm ECU (elektronika silnika) - Symtech Racing diff ECU (elektronika dyfrów) - Symtech Racing pojemność silnika - 1997,8 ccm turbo - Symtech Racing, zwężka 33 mm skrzynia biegów - kłowa Symtech/Modena sprzęgło - Symtech Racing napęd - na 4 koła waga - 1365 kg zawieszenie - Symtech Racing hamulce - AP Racing opony - BF Goodrich felgi - Evo Corse (asfalt 8'' x18'', szuter 7'' x15'', śnieg 5'' x16'') przyspieszenie 0-100 km/h - 4,0 s prędkość maksymalna - 219 km/h zużycie paliwa - w warunkach rajdowych 60 l /100 km, na odcinkach dojazdowych 20 l /100 km
Kajetan Kajetanowicz (ur. 5 marca 1979r.)
Polski kierowca rajdowy oraz instruktor Szkoły Jazdy Subaru. W sezonie 2003 r. debiutował w Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Polski w Rajdzie Śląskim, wygrywając w swojej klasie. W 2008 zdobył tytuł wicemistrza Polski, będąc najszybszym Polakiem w RSMP. W 2009 roku Kajetan rozpoczął swoją przygodę z Subaru Poland Rally Team i jako jeden z dwóch zawodników zwyciężył w dwóch rundach RSMP - Rajdzie Elmot i Dolnośląskim, kończąc sezon na czwartym miejscu w klasyfikacji generalnej i zdobywając tytuł wicemistrza Polski w grupie N. Przez specjalistów jest postrzegany jako największy talent ostatnich lat.
Jarosław Baran (ur. 24 grudnia 1967r.)
Jest jednym z najbardziej doświadczonych pilotów rajdowych w Polsce. Od lat dzieli się swoją wiedzą w ramach autorskiego projektu Szkoły dla Pilotów i z tego powodu jest często nazywany "profesorem". Pochodzi z rodziny o rajdowych korzeniach, jednak nie marzył o rajdowej karierze. Całkiem przypadkiem (ze zdecydowaną pomocą taty) wystartował w pierwszym rajdzie jako kierowca. Nie dojechał do mety, ponieważ... nie mógł jej odnaleźć. Postanowił więc dokładnie zgłębić zagadnienie pilotażu i dziś ma na koncie blisko 200 startów, w tym prawie 120 w mistrzostwach Polski, w których startuje bez przerwy od 1992 roku jako zawodnik Automobilklubu Krakowskiego. W swojej karierze zdobył kilkanaście tytułów w różnych klasach i grupach, w tym trzy tytuły Mistrza Polski w klasyfikacji generalnej oraz tytuł Vice Mistrza Europy. Przez wiele lat był partnerem Janusza Kuliga, ale startował też m.in. z Waldemarem Doskoczem, Sebastianem Fryczem, Michałem Kościuszko i Leszkiem Kuzajem. W 2009 roku rozpoczął współpracę z Kajetanem Kajetanowiczem, którego uważa za zawodnika o ponad przeciętnym potencjale.
Więcej informacji na http://www.sprt.pl/
Subaru wraca do rajdów - ZOBACZ TUTAJ