Platinum Rally Team

Załoga Platinum Rally Team to ulubieńcy publiczności: Michał Bębenek i Grzegorz Bębenek. Bracia z Bochni zasiądą na pokładzie N-grupowego Mitsubishi Lancera Evo X. Samochód, został zbudowany w firmie Zbigniewa Steca

Michał Bębenek - kierowca

Data urodzenia: 3 października 1976 roku Stan cywilny: żonaty Miejsce zamieszkania: Bochnia Pierwszy Rajd w Mistrzostwach Polski: Rajd Zimowy w 1998 roku Pierwszy sukces: 1. miejsce w 1998 roku w klasie N-3 w Rajdzie Polskim Hobby: narty, rower, piłka nożna Przynależność klubowa: Automobilklub Orski

Grzegorz Bębenek - pilot

Data urodzenia: 23 grudnia 1972 roku. Stan cywilny: żonaty Miejsce zamieszkania: Bochnia Pierwszy Rajd w Mistrzostwach Polski: Rajd Zimowy w 1998 roku Pierwszy sukces: 1. miejsce w 1998 roku w klasie N-3 w Rajdzie Polskim Hobby: narty, piłka nożna Przynależność klubowa: Automobilklub Orski

Najważniejsze osiągnięcia załogi

1998 - Wicemistrz Polski N-3 1999 - Mistrz Polski w klasie N-3, drugi Wicemistrz Polski w F-2 2001 - Wicemistrz Polski w grupie klasie N-42003 - Wicemistrz Polski w grupie N 2004 - Wicemistrz Polski w klasyfikacji generalnej i klasyfikacji grupy N 2005 - Wicemistrz Polski w klasyfikacji generalnej i Mistrz Polski w klasyfikacji grupy N 2006 - Drugi Wicemistrz Polski w klasyfikacji generalnej i drugi Wicemistrz Polski w klasyfikacji grupy N 2007 - Czwarte miejsce w klasyfikacji generalnej i czwarte miejsce w klasyfikacji grupy N 2008 - Drugi Wicemistrz Polski w klasyfikacji generalnej, Wicemistrz Polski w grupie N. Zwycięstwo w 65. Rajdzie Polski 2009 - Drugi Wicemistrz Polski w grupie N. Zwycięstwo w 66. Rajdzie Polski gr. N 2010 - Mistrzowie FIA CEZ w grupie A, Mistrzowie Polski w grupie R, zwycięstwo w CRTP

Mitsubishi Lancer Evo X

N-grupowy Mitsubishi Lancer Evo X został zbudowany w firmie Zbigniewa Steca.

Silnik: Opracowany na bazie seryjnego silnika 4G63 MIVEC

Pojemność: 1998 cm3

Średnica/skok: 85,05 mm x 88,1 mm

Moc maksymalna: 295 KM/4500 obr/min

Moment obrotowy maksymalny: 570 Nm/ 3500 obr/min

Prędkość maksymalna: 190-220 km/h

Przeniesienie napędu: Napęd na wszystkie koła z aktywnym centralnym dyferencjałem, przedni i tylny dyferencjał z mechanizmem różnicowym antypoślizgowym

Sprzęgło: Hydrauliczne (Ralliart) Skrzynia biegów: 5-biegowa, kłowa

Układ hamulcowy:

Przód: tarcze wentylowane

Asfalt: 355 mm

Szuter: 300 mm

Tył: tarcze wentylowane

Asfalt i szuter: 295 mm

Zawieszenie: Mc Pherson z przodu i tyłu, odwrócony amortyzator, drążek stabilizatora na sprężynach śrubowych

Układ kierowniczy: Układ kierowniczy zębatkowy wspomagany hydraulicznie

Koła:

Asfalt: OZ 8"x17"

Nawierzchnia szutrowa: OZ 7"x15"

Opony: BF Goodrich

Konstrukcja:

Nadwozie z klatką, wzmocnione

Osłona silnika

Wymiary:

Długość: 4490 mm

Szerokość: 1770 mm

Waga: 1310 kg

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.