Data urodzenia: 3 października 1976 roku Stan cywilny: żonaty Miejsce zamieszkania: Bochnia Pierwszy Rajd w Mistrzostwach Polski: Rajd Zimowy w 1998 roku Pierwszy sukces: 1. miejsce w 1998 roku w klasie N-3 w Rajdzie Polskim Hobby: narty, rower, piłka nożna Przynależność klubowa: Automobilklub Orski
Data urodzenia: 23 grudnia 1972 roku. Stan cywilny: żonaty Miejsce zamieszkania: Bochnia Pierwszy Rajd w Mistrzostwach Polski: Rajd Zimowy w 1998 roku Pierwszy sukces: 1. miejsce w 1998 roku w klasie N-3 w Rajdzie Polskim Hobby: narty, piłka nożna Przynależność klubowa: Automobilklub Orski
1998 - Wicemistrz Polski N-3 1999 - Mistrz Polski w klasie N-3, drugi Wicemistrz Polski w F-2 2001 - Wicemistrz Polski w grupie klasie N-42003 - Wicemistrz Polski w grupie N 2004 - Wicemistrz Polski w klasyfikacji generalnej i klasyfikacji grupy N 2005 - Wicemistrz Polski w klasyfikacji generalnej i Mistrz Polski w klasyfikacji grupy N 2006 - Drugi Wicemistrz Polski w klasyfikacji generalnej i drugi Wicemistrz Polski w klasyfikacji grupy N 2007 - Czwarte miejsce w klasyfikacji generalnej i czwarte miejsce w klasyfikacji grupy N 2008 - Drugi Wicemistrz Polski w klasyfikacji generalnej, Wicemistrz Polski w grupie N. Zwycięstwo w 65. Rajdzie Polski 2009 - Drugi Wicemistrz Polski w grupie N. Zwycięstwo w 66. Rajdzie Polski gr. N 2010 - Mistrzowie FIA CEZ w grupie A, Mistrzowie Polski w grupie R, zwycięstwo w CRTP
N-grupowy Mitsubishi Lancer Evo X został zbudowany w firmie Zbigniewa Steca.
Silnik: Opracowany na bazie seryjnego silnika 4G63 MIVEC
Pojemność: 1998 cm3
Średnica/skok: 85,05 mm x 88,1 mm
Moc maksymalna: 295 KM/4500 obr/min
Moment obrotowy maksymalny: 570 Nm/ 3500 obr/min
Prędkość maksymalna: 190-220 km/h
Przeniesienie napędu: Napęd na wszystkie koła z aktywnym centralnym dyferencjałem, przedni i tylny dyferencjał z mechanizmem różnicowym antypoślizgowym
Sprzęgło: Hydrauliczne (Ralliart) Skrzynia biegów: 5-biegowa, kłowa
Układ hamulcowy:
Przód: tarcze wentylowane
Asfalt: 355 mm
Szuter: 300 mm
Tył: tarcze wentylowane
Asfalt i szuter: 295 mm
Zawieszenie: Mc Pherson z przodu i tyłu, odwrócony amortyzator, drążek stabilizatora na sprężynach śrubowych
Układ kierowniczy: Układ kierowniczy zębatkowy wspomagany hydraulicznie
Koła:
Asfalt: OZ 8"x17"
Nawierzchnia szutrowa: OZ 7"x15"
Opony: BF Goodrich
Konstrukcja:
Nadwozie z klatką, wzmocnione
Osłona silnika
Wymiary:
Długość: 4490 mm
Szerokość: 1770 mm
Waga: 1310 kg