O tytuł zwycięzcy międzynarodowego programu Citroën Racing Trophy w tym roku ubiegać się będzie czternastu kierowców i pilotów. Stanowią oni załogi sześciu Citroënów C2R2MAX i jednego DS3R3, który po raz pierwszy wystartuje na polskich oesach.
Obok zawodników dobrze znanych kibicom rajdów, którzy mogą poszczycić się tytułami Mistrzów Polski, znajdą się debiutanci, którzy dołączą do ekipy Citroën Racing Trophy i w każdej rundzie będą rywalizować o wysokie nagrody pieniężne za zajęte miejsca oraz bony na zakup części zamiennych i akcesoriów w butiku Citroën Racing.
W tym roku, po rocznej przerwie, do regulaminów Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski powróciły klasy R. Załogi Citroënów C2R2 MAX, wyposażonych w silnik o pojemności 1600 cm3, będą rywalizować o tytuły w klasie R2B, a Citroënów DS3 R3, które są wyposażone dodatkowo w turbosprężarkę, w klasie R3T.
Obydwa samochody zaliczane są do Grupy R, która określana jest mianem nieoficjalnej klasyfikacji samochodów napędzanych na przednią oś. Właśnie na klasyfikacji Grupy R, podobnie jak w ubiegłym roku, będzie się opierała rywalizacja w tegorocznym, przełomowym Citroën Racing Trophy Polska 2011.
Jan Chmielewski/Maciej Wilk - Citroën DS3 R3
Tomasz Gryc/Michał Kuśnierz - Citroën C2R2 MAX
Szymon Kornicki/Robert Hundla - Citroën C2R2 MAX
Ariel Piotrowski/Ireneusz Pleskot - Citroën C2R2 MAX
Tomasz Żerebecki/Ewa Rybko - Citroën C2R2 MAX
Rafał Janczak/Tomasz Sadlik - Citroën C2R2 MAX
Sebastian Depta/Anna Wódkiewicz - Citroën C2R2 MAX
Iwona Petryla
Zobacz także:
RSMP RPP | Aż 124 załogi na Świdnickim
Dolny Śląsk szykuje się do 39. Rajdu Świdnickiego Krause
Rozmowa z Andrzejem Doboszem - pierwszym dyrektorem Rajdu Elmot