Ten znany z dużej liczby hop i przejazdów przez wodę, bardzo widowiskowy i lubiany przez kibiców rajd, jak zwykle przyciągnął wielu zawodników nie tylko z Niemiec. Z Polski przybyło aż 21 załóg - nie bez znaczenia był fakt, że baza rajdu znajdowała się w miejscowości Boxberg, niedaleko granicy polsko-niemieckiej. Na starcie nie zabrakło także załóg z Czech i Skandynawii.
Paweł Bielak: "Rajd ten stanowił dla nas całkowitą nowość, odcinki specjalne były bardzo szybkie, obfitujące w hopy naturalne i sztuczne, usypane specjalnie na tę okazję. Prawie cała trasa przebiegała po terenach byłej kopalni odkrywkowej. Pogoda nas nie rozpieszczała, deszcz padał z małymi tylko przerwami. A ciążyła na nas presja dobrego wyniku ze względu na fakt, że byliśmy w krainie Volkswagena i Audi jedyną załogą w samochodzie marki Peugeot.
Rajd wygrał Mark van Eldik jadący Mitsubishi Lancerem WRC, drugi był Leszek Kuzaj w Skodzie Fabii S2000, a trzeci Eric Korda w Subaru Impreza WRC.
Paweł Bielak kontynuuje długą tradycję rodzinną. Nazwisko Bielak zostało na stałe wpisane w historię polskich sportów samochodowych przez Longina Bielaka, jednego z najbardziej utytułowanych kierowców wyścigowych i rajdowych w Polsce, Mistrza i Wice Mistrza Polski w latach 1955-1970.
ZOBACZ TAKŻE:
Wspomnienia z grupy B - ZOBACZ TUTAJ
Kibicuj bezpiecznie - ZOBACZ TUTAJ
Rusza polska edycja Pucharu ClioCup - ZOBACZ TUTAJ
Samochody: Subaru Impreza - ogłoszenia
Obecnie Longin Bielak wraz z synem Pawłem są właścicielami koncesji Peugeot w Łomiankach.