Wytypuj wynik Hirvonena i wygraj wyjazd na Rajd Szwecji

1 września na stronie www.castrolwrc.pl rozpocznie się konkurs promocyjny z atrakcyjnymi nagrodami. Każdy kto zakupi co najmniej litr oleju Castrol EDGE lub Castrol Magnatec będzie miał szansę pojechać na przyszłoroczny Rajd Szwecji, jedną z rund WRC

Wszyscy którzy od 1 września do 10 listopada 2010 r. zakupią co najmniej litr oleju objętego promocją i zachowają dowód zakupu będą mogli wziąć udział w akcji organizowanej pod hasłem "Wytypuj i wygraj". Główną nagrodą jest wyjazd na jedyny rozgrywany na zaśnieżonych drogach z rajdów Mistrzostw Świata WRC. Wystarczy zarejestrować się na stronie www.castrolwrc.pl , wytypować na którym miejscu listopadowy Rajd Wielkiej Brytanii ukończy wspierany przez Castrol Mikko Hirvonen oraz uzasadnić dlaczego to właśnie do nas powinna trafić główna nagroda w konkursie.

Spośród zgłoszeń z prawidłowymi typami miejsca Hirvonena zostaną wybrane dwie najciekawsze opinie, których autorzy zostaną nagrodzeni wyjazdem na weekend dla VIP-ów podczas Rajdu Szwecji 2011. Ponadto w konkursie do rozdania jest 500 oryginalnych gadżetów BP Ford Abu Dhabi World Rally Team.

Konkursowi będzie t owarzyszyć kampania reklamowa w najpopularniejszych portalach motorsportowych oraz punktach sprzedaży. Partnerami medialnymi promocji są portale Moto.pl oraz Autoklub.pl, a także Magazyn Rajdowy WRC.

Nie zabraknie również obecności w social mediach. Na najpopularniejszym serwisie społecznościowym w sieci - Facebooku zostanie utworzona specjalna strona poświęcona WRC. Obok bieżących informacji, pojawi się specjalna rajdowa aplikacja, również tam będą do wygrania oryginalne rajdowe gadżety. Akcja promocyjna została przygotowana przez Instytut Rozwoju Reklamy sp. z o.o., za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mind Share.

ZOBACZ TAKŻE:

Wspomnienia z grupy B - ZOBACZ TUTAJ

Kibicuj bezpiecznie - ZOBACZ TUTAJ

Rusza polska edycja Pucharu ClioCup - ZOBACZ TUTAJ

Samochody: Subaru Impreza - ogłoszenia

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.