Citroen C3 WRC | Stawka w komplecie
Citroen jako ostatni zaprezentował swoje rajdowe auto na przyszły rok. C3 WRC zastąpi DS3 WRC. Za kierownicą małego potwora zasiądą Kris Meeke, Craig Breen i Stephane Lefebvre. Citroen liczy, że w 2017 roku uda im się nawiązać do wspaniałych czasów, kiedy Citroena do sukcesów prowadził Sebastien Loeb. To właśnie Francuz jako ostatni - w 2012 roku - sięgnął po mistrzowski tytuł dla marki.
Citroenowi nie udało się zatrudnić aktualnego mistrza WRC. Sebastien Ogier wybrał Forda i zespół M-Sport. Za kierownicą Fiesty spróbuje zdominować stawkę, tak jak to robił w Volkswagenie Polo.
Pod maską Ciroena C3 WRC pracuje 1,6-litrowy turbodoładowany silnik benzynowy, który był również wykorzystywany w DS3 WRC. Jednak teraz jest znacznie mocniejszy - podobnie jak konkurenci, oferuje aż 380 KM. Nowe przepisy przyniosły rewolucyjny, bardzo agresywny wygląd. Wrażenie robią zwłaszcza nadkola oraz wielkie skrzydło z tyłu.
Citroen C3 WRC fot. Citroen
Stawka nareszcie w komplecie. Rajdówki na sezon 2017 wyglądają tak niesamowicie, że postanowiliśmy przypomnieć Wam wszystkich konkurentów C3. Które auto jest Waszym faworytem? Zapraszamy do głosowania w sondażu, który znajdziecie pod zdjęciami. A teraz, Toyota Yaris WRC:
Toyota Yaris WRC 2017 fot. Toyota
Fiesta WRC przygotowana przez M-Sport. Jeszcze bez bojowego malowania:
Ford Fiesta WRC 2016 fot. M-Sport
Oraz koreański pretendent, Hyundai i20 WRC:
Hyundai i20 Coupe WRC fot. Hyundai | Hyundai i20 Coupe WRC
-
Najgorsze silniki Diesla. Omijaj je szerokim łukiem. Lista kilkunastu pułapek
-
Duży i wygodny samochód, idealny na długie wyprawy. Sprawdzamy ofertę Forda Mondeo
-
Sprawdzamy nową ofertę Toyoty. Popularne modele teraz w dobrej cenie
-
Italdesign kusi wizją nowego DeLoreana. Czy samochód z "Powrotu do przyszłości" do nas wróci?
-
Ograniczenia prędkości w Polsce. Od czerwca jedna ważna zmiana. Co jeszcze warto wiedzieć?
- Bazowe Porsche Taycan przyjechało do Polski. Ma napęd na tył i niską cenę
- Uwaga, kierowcy, na A2 czekają was utrudnienia. Nastał czas remontów
- Już ponad 40 proc. nowych samochodów w Polsce to SUV-y. Będzie ich jeszcze więcej
- Hyundai Santa Fe Plug-in Hybrid już w Polsce. Kosztuje 233 900 zł i zaskakuje wyposażeniem
- Garbate szczęście. Jak wyprodukować 21 milionów... zwyczajnych samochodów? [MOTO 2030]
Forum
- Jechałem nowyn Sandero pytajcie :) (35)
- OT - zadania dla Bidena (35)
- Miernota komputerowa pyta specjalistow (42)
- Przekroczyłem 24 pkt., egzamin praktyczny zdany (29)
- Pieszy "KRÓLEM" i nie tylko... Już od czerwca 2021 (61)
- OT - Wentylacja mechaniczna z rekuperacją - warto? (20)
- Ofensywa antykuligowa (19)
- szybkość ładowania sam. el. nie jest już problemem (9)
- Ford ma problem (8)
- OT - nie miałem racji w sprawie 15latka (55)