Auto jednak nie jest wyłącznie futurystyczną wizją stylisty, a samochodem opartym w trakcie budowy o regulacje FIA klasy GT3. Jak przystało na tego typu konstrukcję, nadwozie RC-F wyposażono w odpowiedni pakiet spoilerów, poszerzone progi i nadkola. Całości dopełniły takie detale jak aerodynamiczne lusterka, ogromny tylny spoiler na klapie bagażnika i dyfuzor poprawiający przepływ powietrza.Ogromne nadkola wypełniają grafitowe felgi z centralną śrubą mocującą obute w wyczynowe opony Michelin.
Silnik wersji GT3 to jednostka bazująca na tej, która pojawiła się pod maską wersji drogowej, czyli pięciolitrowe V8 o mocy ponad 540 KM. Na razie nie pojawiły się żadne informacje o planach zespołu fabrycznego Lexusa, ale podzespoły do budowy wersji GT3 będą dostarczane do prywatnych klientów od przyszłego roku. Samochód będzie mógł rywalizować w wielu wyścigowych seriach, w tym wyścigu 24h Nurburgring i mistrzostwach Super GT.
ZOBACZ TAKŻE: