Inżynierowie pracującymi bezpośrednio nad projektem po raz kolejny poprosili mistrza świata żeby pokręcił kilka kółek na torze i podzielił się z nimi swoimi spostrzeżeniami. Dwa razy nie trzeba było go o to prosić.
LaFerrari to pierwszy hybrydowy model z Maranello. Kosztuje 1,3 mln euro.Jest najmocniejszym modelem Ferrari. 6,3 litrowy V12 i dwa elektryczne silniki generują łączną moc 963 KM. Fernando Alonso miał okazję przejechać się tym cudem techniki. Mimo ciągłych nawoływań swojego pasażera piano piano wciskał gaz w podłogę. Na wolny przejazd to raczej nie wygląda. Na filmie widać, że Alonso i jego pasażer mierzą czas i są z wyniki bardzo zadowoleni. Według Ferrari model LaFerrari na Nurburgringu osiągnie czas przejazdu poniżej siedmiu minut. Na razie Włosi utrzymują, że wyprodukowanych zostanie tylko 499 sztuk.