Toyota GT 86 CS-R3 | Tylny napęd wraca do WRC

O planach zbudowania przez Toyotę rajdowej odmiany modelu GT 86 informowaliśmy Was już w zeszłym roku. Teraz obietnica japońskiego producenta pojawi się na trasie rajdu WRC
Toyota GT 86 CS-R3 Tylny napęd wraca do WRC Tylnonapędowe GT 86 pojedzie jako samochód funkcyjny z numerem "00" w zbliżającej się kolejnej rundzie WRC, Rajdzie Niemiec Tylnonapędowe GT 86 pojedzie jako samochód funkcyjny z numerem "00" w zbliżającej się kolejnej rundzie WRC, Rajdzie Niemiec. Specjaliści z Toyota Motorsport twierdzą, że udało im się wykrzesać z dwulitrowego silnika w układzie bokser aż 250 KM. Osiągnięcie takiej mocy było możliwe dzięki nowemu oprogramowaniu silnika, zwiększonej kompresji jednostki oraz bardziej ostrym wałkom rozrządu. GT 86 CS-R3 będzie dostępna z sześciobiegową sekwencyjną skrzynią biegów, mechanizmem różnicowym o ograniczonym tarciu i bardziej wydajnymi hamulcami. Rajdowa Toyota będzie przeznaczona dla prywatnych kierowców, a sprzedaż gotowych do budowy zestawów ma rozpocząć się na początku przyszłego roku. Zobaczymy, jak nowa japońska rajdówka poradzi sobie na niemieckich odcinkach.
Toyota GT86 w wersji Toyota GT86 w wersji "hardcore"

Tylnonapędowe GT 86 pojedzie jako samochód funkcyjny z numerem "00" w zbliżającej się kolejnej rundzie WRC, Rajdzie Niemiec. Specjaliści z Toyota Motorsport twierdzą, że udało im się wykrzesać z dwulitrowego silnika w układzie bokser aż 250 KM. Osiągnięcie takiej mocy było możliwe dzięki nowemu oprogramowaniu silnika, zwiększonej kompresji jednostki oraz bardziej ostrym wałkom rozrządu.

Sprawdź ceny Toyoty GT86

GT 86 CS-R3 będzie dostępna z sześciobiegową sekwencyjną skrzynią biegów, mechanizmem różnicowym o ograniczonym tarciu i bardziej wydajnymi hamulcami. Rajdowa Toyota będzie przeznaczona dla prywatnych kierowców, a sprzedaż gotowych do budowy zestawów ma rozpocząć się na początku przyszłego roku. Zobaczymy, jak nowa japońska rajdówka poradzi sobie na niemieckich odcinkach.

ZOBACZ TAKŻE:

Sportowa historia Toyoty