Dotychczasową sprzedaż samochodów Tata nie tylko w Polsce, ale i w Europie trzeba zaliczyć do marginalnej. Ma się to jednak zmienić już w niedalekiej przyszłości. A narzędziem, które pozwoli zmienić stan rzeczy będzie zwiększona sieć sprzedaży oraz bardziej rozbudowana paleta produktów, z modelem Nano na czele.
Pierwszą kwestią ma zająć się Marubeni Motors Poland, czyli oficjalny importer samochodów Tata do Polski. Obecna sieć dealerów składa się z 21 placówek (pokrywająca jedynie 40% terytorium kraju). Firma Marubeni obiecuje szybko obsadzić brakujące miejsca na mapie Polski. Co w rezultacie podniesie liczbę dealerów do 50.
Kolejna rzecz to większa paleta produktów. Obecnie w ofercie znajdują się jedynie cztery modele: Indica, Indigo, Safari oraz Xenon. Oczywiście liczba samochodów będzie się sukcesywnie powiększać. Na targach w Poznaniu widzieliśmy przedsmak tego, co będzie trafiało do oferty w ciągu najbliższych kliku lat, a w tym najważniejszy - Nano. Model, który skupiał na sobie największą uwagę wśród zwiedzających.
Będzie to z pewnością najtańszy samochód na rynku, co powinno zagwarantować mu wysoką sprzedaż. W Polsce pojawi się do końca 2011 roku. Miejmy nadzieję, że do tego czasu konstruktorzy uporają się z problemami technicznymi, które były przyczyną piątego już samozapłonu.