Do 2015 roku Peugeot ma przeskoczyć o trzy miejsca w rankingu motoryzacyjnych marek, zdobyć pozycję lidera w dziedzinie usług mobilnych, a samochody projektowane przez francuską firmę mają stać się stylistycznymi wyznacznikami dla pozostałych producentów aut. Nową "twarz" Peugeota mogliśmy poznać przy okazji premier ostatnich modeli koncepcyjnych: sportowego SR1 oraz limuzyny "5 by Peugeot" .
Vincent Rambaud ma 51 lat. Poprzednio zajmował w PSA stanowisko Dyrektora Generalnego strefy Ameryki Łacińskiej. Po zajęciu nowego stanowiska, podlegać będzie bezpośrednio Jean-Marc Galesowi, Dyrektorowi marek w PSA Peugeot Citroen.
Międzynarodowe doświadczenie Vincenta Rambaud będzie jednym z głównym czynników, które pozwolą Peugeotowi sprostać wyzwaniom globalizacji w czasach, gdy marka dzięki nowej tożsamości i odświeżonej gamy modelowej, zaczyna odzyskiwać dynamikę wzrostu - powiedział Gales.
Zmiany dotyczą również trzonu operacyjnego Dyrekcji Generalnej Peugeota. Od 2 kwietnia, będzie się on dzielić na cztery dywizje. Za francuską odpowiedzialny będzie Olivier Veyrier, Europa Północna (w tym Polska) przypadła Olivierowi Dardart, za Europę Południową odpowiedzialny będzie Rafael Pieto, a za pozostałe kraje Jean-Philippe.
ZOBACZ TAKŻE: