1,3 mln BMW do serwisów

Gigantyczna akcja serwisowa BMW obejmuje modele serii 5 i 6, które zostały wyprodukowane w latach 2003-2010. Jej powodem jest ryzyko wadliwego zamocowania osłony kabla akumulatora

BMW serii 3 vs Mercedes C-klasa - test porównawczy

Co może spowodować nieprawidłowy montaż tego elementu? Zakłócenia w elektronice pojazdu prowadzące m.in. do kłopotów z uruchomieniem silnika. W skrajnych przypadkach (jak chyba przy każdej akcji przywoławczej) na skutek zwarcia może dojść do pożaru. BMW zapewnia jednak, że prawdopodobieństwo nieprawidłowego montażu osłony kabla akumulatora jest wręcz znikome, ale zdecydowało się skontrolować wszystkie, potencjalnie zgrożone usterką, samochody.

Akcja dotyczy w sumie 1,3 mln aut na całym świecie (w tym 290 tys. w Niemczech). W Polsce jest nią objętych 4 250 samochodów. Najprawdopodobniej do serwisów w naszym kraju przyjedzie około 3 600 aut, bo tyle z nich jest zarejestrowanych nad Wisłą. Właściciele wszystkich objętych akcją samochodów zostaną listownie poinformowani o problemie. Koszty ewentualnej naprawy pokrywa BMW. Serwis usunie usterkę w 30 minut.

Piotr Kozłowski

ZOBACZ TAKŻE:

Fabryczni tunerzy | BMW M

Przednionapędowy minivan i inne plany BMW

BMW 520 - ogłoszenia

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.