Na czym polega problem? Jak czytamy w informacji przekazanej do UOKiK, w niektórych samochodach na skutek niewłaściwego materiału zastosowanego do produkcji przewodów wysokiego ciśnienia oraz drgań rezonansowych silnika w określonych warunkach mogłoby teoretycznie dojść do pęknięcia przewodu wtryskowego i wycieku oleju napędowego.
Chodzi o modele Volkswagen Scirocco, Eos, Golf, Golf Plus, Jetta, Passat, Passat CC, Passat Variant, Tiguan, T5 (auta wyposażone w silnik 2.0 CR TDI, z roku modelowego 2009-2011) oraz niektóre Audi A3 i A3 Sportback (auta wyposażone w silnik 2.0 TDI, z roku modelowego 2008-2011). W Polsce sprzedano 5717 potencjalnie wadliwych egzemplarzy Volkswagena ( lista numerów VIN ) oraz 6 sztuk Audi zagrożonych wystąpieniem tej właśnie usterki (numery VIN: WAUZZZ8P99A102209, WAUZZZ8P69A108775, WAUZZZ8P09A113244, WAUZZZ8P49A123212, WAUZZZ8P79B020828, WAUZZZ8P09B023294).
Generalny importer poinformuje pierwszych właścicieli samochodów listem poleconym o możliwości wystąpienia usterki oraz zaprosi do kontaktu z dowolnym partnerem serwisowym Audi w celu umówienia wizyty i usunięcia ewentualnej usterki.
Bartosz Sińczuk Źródło: UOKiK
ZOBACZ TAKŻE: