VW nagrodzony za swoje reklamy

W naszych sondażach na najgorszą reklamę wygrały spoty nowej Jetty. Z drugiej strony Volkswagen zdobył 34 nagrody za reklamy swoich samochodów podczas festiwalu reklamy w Cannes

Podczas najbardziej renomowanego festiwalu reklamy na świecie "International Festiwal of Creativity" w Cannes, Volkswagen zdeklasował konkurencję zdobywając łącznie 34 Lwy w kolorach złotym, srebrnym i brązowym.

 

Tytanowego Lwa Volkswagen otrzymał za kampanię na rzecz środowiska i ekologii "Think Blue". Spot telewizyjny prezentujący amerykańską wersję Passata "The Force", który już wcześniej cieszył się wielką popularnością, otrzymał od jury trzy wyróżnienia: dwa złote i jedno brązowe.

 

Oprócz Tytanowego Lwa Volkswagen otrzymał łącznie osiem Złotych Lwów i czternaście srebrnych. Eksperci od reklamy uhonorowali markę także jedenastoma Brązowymi Lwami. Wyróżnione zostały kreacje Volkswagena z całego świata, kampanie z USA, Australii i Nowej Zelandii, Niemiec, Holandii, Szwecji, Norwegii, Wielkiej Brytanii oraz z Chin, Argentyny i Brazylii.

Gratulujemy koncernowi z Wolfsburga, ale zastanawiamy się dlaczego VW obok naprawdę udanych spotów wypuszcza na rynek reklamy, których nikt nie rozumie...

 

... lub które są obrzydliwe:

 

Marcin Lewandowski

ZOBACZ TAKŻE:

Wybieramy najgorszą reklamę motoryzacyjną cz. I

Wybieramy najgorszą reklamę motoryzacyjną cz. II

Volkswagen Jetta - ogłoszenia

Więcej o:
Copyright © Agora SA