Wszystko o autach - PARKING.MOTO.PL
Niemiecki odpowiednik Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów poddał w wątpliwość najnowszą akcję Opla - Lifetime Warranty.
Sprzeciwiamy się bardzo chwytliwej reklamie Opla, ponieważ jej hasło obiecuje klientom coś, czego w rzeczywistości nie oferuje. To na pewno nie jest dożywotnia gwarancja z punktu widzenia klienta - powiedział Reiner Muenker z Wettbewerbszentrale
Dożywotnia gwarancja ma szereg ograniczeń. Jednym z nich jest przebiegiem 100 tys. mil, czyli 160 tys. km. Jest również zapis, że prawo do niej dotyczy tylko pierwszego właściciela samochodu. Co prawda gwarancja może być przeniesiona na następnego, jednak auto w chwili sprzedaży nie może być starsze niż sześć lat, a przebieg nie większy niż 100 tys. km. Podobnych ograniczeń jest więcej [ czytaj tutaj ].
W rezultacie niemiecka organizacja obiecuje, że jeżeli Opel nie zaprzestanie tej reklamy, to podejmie przeciwko niemu stosowne działania prawne.
ZOBACZ TAKŻE:
Lane Assist - zawsze skuteczny? - ZOBACZ TUTAJ
Wjedź na PARKING moto.pl! - opinie, ogłoszenia, dane techniczne, ceny