Najpopularniejsze czasopisma motoryzacyjne

W marcu najchętniej kupowaliśmy "Motor", "Auto Świat" i "Top Gear". Jakie jeszcze czasopisma motoryzacyjne czytają Polacy?

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że w marcu liderem sprzedaży wśród tytułów z segmentu prasy motoryzacyjnej (tygodniki i miesięczniki) był "Motor" (wydawnictwo Bauer). Płatne rozpowszechnianie tygodnika to 112 032 egzemplarzy, czyli o 8,4% więcej niż w marcu 2009 r.

Na drugim miejscu rankingu znalazł się tygodnik "Auto Świat" (Axel Springer Polska) z wynikiem 103 642 egzemplarzy (spadek o 4,2% względem marca 2009 r.). Trzecia pozycja przypadła miesięcznikowi "Top Gear" (Grupa Burda), który w marcu odnotował rozpowszechnienie płatne na poziomie 64 253 sztuk, czyli o 25,9% mniejsze niż rok wcześniej.

Najwięcej stracił magazyn "Auto-Moto", który trafił w ręce 27 832 odbiorców (-29%). Największy wzrost zanotował natomiast miesięcznik "Auto Motor i Sport" (Motor Presse Polska) - jego wynik wzrósł o 18,9%, do 35 015 egzemplarzy. Poniżej wyniki porównawcze sprzedaży czasopism z marca 2009 r. i marca 2010 r. oraz z lutego 2010 r. i marca 2010 r. ("Motor" i "Auto Świat" to tygodniki, pozostałe wymienione tytuły są miesięcznikami).

A Wy które czasopisma motoryzacyjne lubicie czytać najbardziej?

Milion razy BMW X5 - historia i galeria zdjęć - WIĘCEJ

Flagowy statek Cadillaca - ZOBACZ TUTAJ

Samochody: Cadillac CTS - ogłoszenia

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.