Citroen tworzy modę na DS3

Nikt nie ukrywa, że najnowszy Citroen DS3 ma za zadanie odebrać przynajmniej część klientów rynkowemu liderowi - MINI

Do tego celu nie wystarczy dobrze zaprojektowany samochód. Trzeba wykreować modę wokół auta, podobnie jak to zrobiło BMW z MINI. Wszystko wskazuje na to, że Citroen nie zamierza być gorszy. Już wkrótce do Polski trafi nowy DS3, któremu będzie towarzyszył oryginalny, jak na Citroena debiut.

Samochody będą dostępne tylko w wybranych salonach: Warszawa- Citroen Polska Firmowy Salon i Serwis Al. Krakowska, Warszawa- Citroen Polska Firmowy Salon i Serwis ul. Puławska, Gdańsk Auto Postek, Poznań Ewa Szpot Sp. z o.o., Częstochowa Klimczak Sp. Z o.o., Kraków MW Wanicki Sp. Z o.o., Katowice Auto Gazda, Rzeszów Auto Centrum.

W każdym z tych miejsc zostanie wydzielona specjalna przestrzeń pod markę DS. Jak wiadomo DS3 jest tylko początkiem większej palety modeli premium. Klienci marki mają w ten sposób poczuć się wyjątkowo - to oczywiście nie koniec. Na oficjalnej stronie znajduje się ciekawie zaprojektowany konfigurator . Nie bez znaczenia pozostaje również fakt, że ambasadorem Citroena DS3 został Maciej Zień, czyli osoba mocno związana ze światem mody.

Citroen zrobił chyba wszystko, aby jego nowy produkt znalazł się podobnym zainteresowaniem co MINI . Czy to jednak oznacza sukces?

Czytaj więcej na temat modelu DS3 - tutaj

Marek Sworowski                                                                           Jesteśmy też na Facebooku i Blipie

Citroen C3 Picasso w teście bezpieczeństwa Euro NCAP

Historia kołem się toczy - Citroën - ZOBACZ TUTAJ

Samochody: Citroen C5 - ogłoszenia

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.