Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy dla portalu Wirtualnemedia.pl, rozpowszechnianie płatne razem tygodnika "Motor" (Wydawnictwo Bauer) w czerwcu br. wyniosło 104 513 egz., co oznacza wzrost o 7,2 proc. względem czerwca 2010 r. Na drugim miejscu znalazł się tygodnik "Auto Świat" (Ringier Axel Springer Polska) z wynikiem 88 672 egz. (-7,4 proc.).
Trzecim najpopularniejszym magazynem motoryzacyjnym i jednocześnie najchętniej kupowanym miesięcznikiem o tematyce motoryzacyjnej został wydawany "TopGear" (w czerwcu Grupa Burda, od września Ringier Axel Springer Polska) z wynikiem 54 585 egz. (-14,2 proc.).
Ze zbiorczych danych za pierwsze półrocze br. wynika, że wzrost sprzedaży odnotował jedynie miesięcznik "Auto Moto". (+25,1 proc.). Pozostałe tytuły straciły w porównaniu z okresem styczeń-czerwiec 2010 r.
msob, źródło: Wirtualnemedia.pl
ZOBACZ TAKŻE: