Które czasopisma motoryzacyjne czytają Polacy?

"Motor" był w czerwcu 2011 r. najchętniej kupowanym tygodnikiem w Polsce. Wśród miesięczników prowadzi "Top Gear"

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy dla portalu Wirtualnemedia.pl, rozpowszechnianie płatne razem tygodnika "Motor" (Wydawnictwo Bauer) w czerwcu br. wyniosło 104 513 egz., co oznacza wzrost o 7,2 proc. względem czerwca 2010 r. Na drugim miejscu znalazł się tygodnik "Auto Świat" (Ringier Axel Springer Polska) z wynikiem 88 672 egz. (-7,4 proc.).

Trzecim najpopularniejszym magazynem motoryzacyjnym i jednocześnie najchętniej kupowanym miesięcznikiem o tematyce motoryzacyjnej został wydawany "TopGear" (w czerwcu Grupa Burda, od września Ringier Axel Springer Polska) z wynikiem 54 585 egz. (-14,2 proc.).

Sprzedaż czasopism motoryzacyjnych w czerwcu 2011 r. i 2010 r.

Ze zbiorczych danych za pierwsze półrocze br. wynika, że wzrost sprzedaży odnotował jedynie miesięcznik "Auto Moto". (+25,1 proc.). Pozostałe tytuły straciły w porównaniu z okresem styczeń-czerwiec 2010 r.

Średnia sprzedaż czasopism motoryzacyjnych w I półroczu 2011 r. i 2010 r.

msob, źródło: Wirtualnemedia.pl

ZOBACZ TAKŻE:

"Cars" najlepszy wsród magazynów

Autotrader.pl - bezpłatne ogłoszenia motoryzacyjne

Najchętniej czytam:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.