Podczas najbardziej renomowanego festiwalu reklamy na świecie "International Festiwal of Creativity" w Cannes, Volkswagen zdeklasował konkurencję zdobywając łącznie 34 Lwy w kolorach złotym, srebrnym i brązowym.
Tytanowego Lwa Volkswagen otrzymał za kampanię na rzecz środowiska i ekologii "Think Blue". Spot telewizyjny prezentujący amerykańską wersję Passata "The Force", który już wcześniej cieszył się wielką popularnością, otrzymał od jury trzy wyróżnienia: dwa złote i jedno brązowe.
Oprócz Tytanowego Lwa Volkswagen otrzymał łącznie osiem Złotych Lwów i czternaście srebrnych. Eksperci od reklamy uhonorowali markę także jedenastoma Brązowymi Lwami. Wyróżnione zostały kreacje Volkswagena z całego świata, kampanie z USA, Australii i Nowej Zelandii, Niemiec, Holandii, Szwecji, Norwegii, Wielkiej Brytanii oraz z Chin, Argentyny i Brazylii.
Gratulujemy koncernowi z Wolfsburga, ale zastanawiamy się dlaczego VW obok naprawdę udanych spotów wypuszcza na rynek reklamy, których nikt nie rozumie...
... lub które są obrzydliwe:
Marcin Lewandowski
ZOBACZ TAKŻE:
Wybieramy najgorszą reklamę motoryzacyjną cz. I