Lancia Ypsilon, zbudowana na zmodyfikowanej płycie podłogowej Fiata 500, mierzy 384 cm długości, 167 cm szerokości i 151 cm wysokości. Zwiększony rozstaw osi (z 230 do 239 cm) pozwolił wygospodarować więcej przestrzeni dla osób podróżujących z tyłu. Pojemność bagażnika wynosi 217 litrów.
Ypsilon będzie oferowany z trzema silnikami do wyboru: dwoma benzyniakami i jednym turbodieslem. Gamę otwiera wolnossący, 1,2-litrowy motor o mocy 69 KM. Nieco więcej, bo 85 KM oferuje turbodoładowany TwinAir o pojemności 0,9 litra. Najmocniejszy i najdroższy jest 1,3-litrowy turbodiesel o mocy 95 KM.
Lancia Ypsilon dostępna będzie w trzech wersjach wyposażenia: Silver, Gold i Platinum. Podstawowa odmiana Silver ma na pokładzie m.in.: system start-stop, centralny zamek oraz elektrycznie sterowane przednie szyby. Klimatyzacja manualna wymaga dopłaty 1500 zł, a automatyczna - 1900 zł.
Wersja Gold dysponuje ponadto obszytą skórą kierownicą i gałką biegów, manualną klimatyzacją oraz radioodtwarzaczem CD/mp3. Wariant Platinum to dodatkowo 15-calowe alufelgi, elektrycznie sterowane tylne szyby, światła przeciwmgłowe oraz klimatyzacja automatyczna.
Zapraszamy do galerii zdjęć Lancii Ypsilon .
Marcin Sobolewski
ZOBACZ TAKŻE: