Mugen CR-Z na żywo | Wideo

Podczas rozpoczynającej się za dwa tygodnie imprezy Goodwood Festival of Speed Honda zaprezentuje pikantną odmianę modelu CR-Z. Auto przygotowane przez fabrycznego tunera. Dziś możemy podziwiać w akcji prototyp małej hybrydy od Mugena

Honda CR-Z | Pierwsza jazda

Do codziennej jazdy po mieście, moc rozwijana przez "zwykłego" CR-Z'a w zupełności wystarcza. W trybie "Sport" - i najlepiej bez zbędnego balastu na pokładzie - może nawet odrobinę poszaleć. Jednak od auta nawiązującego do wyjątkowo żwawego, kultowego CRX'a można wymagać nieco więcej. I tu do gry wkracza niezawodny Mugen.

1,5-litrowy i-VTEC otrzymał od fabrycznego tunera Hondy nowe, wzmocnione wnętrzności oraz kompresor. Zamiast fabrycznych 124 kierowca będzie miał do dyspozycji równe 200 koni mechanicznych oraz 245 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Brzmi nieźle, prawda? A to dopiero początek dobrych informacji.

Dla dodatkowej poprawy osiągów mała Honda zrzuciła też kilka zbędnych kilogramów (dokładnie 50 kg), inżynierowie zwiększyli rozstaw tylnych kół i zafundowali autu w pełni regulowane zawieszenie. Nowe są również czterotłoczkowe zaciski hamulcowe typu monobloc kryjące się za kutymi, 17-calowymi obręczami kół. I co Wy na to?

Auto zadebiutuje podczas Festiwalu Prędkości w Goodwood. Już dziś możecie zobaczyć je w akcji.

 

Bartosz Sińczuk

ZOBACZ TAKŻE:

Honda CR-Z od 85 900 zł

Honda CRX (1983-1998)

Honda CR-Z - ogłoszenia

Więcej o:
Copyright © Agora SA