Natalya Sergeyevna Polevshchikova, znana jako Natasha Poly, została twarzą kampanii reklamowej Fiata 500 od Gucciego. Blond piękność zaangażowała do zdjęć sama Frida Giannini, dyrektor kreatywna domu mody Gucci i projektantka specjalnej wersji 500-ki. Zdjęcia modelki (i Fiata) będą pojawiać się w branżowych magazynach przez kilka najbliższych miesięcy. Auto stworzono bowiem z okazji 90. urodzin domu mody Gucci i 150-letniej rocznicy zjednoczenia Włoch. Para uświetni także pokazy odzieży w Paryżu, Londynie i Tokio.
W latach 50. kiedy pojawił się na drogach Fiat 500, wywołał on prawdziwą rewolucję stylistyczną i stał się ikoną motoryzacji swoich czasów. Od samego początku, czyli od 1921 r. podróżowanie z szykiem było także fundamentalną dewizą dla firmy Gucci, kiedy to Guccio Gucci otworzył firmę produkującą skórzane kufry, torby i torebki. Dlatego kiedy Lapo Elkann wyszedł z pomysłem tej współpracy, wydało mi się, że w 90. rocznicę powstania firmy Gucci będzie to doskonała okazja do stworzenia nowego konceptu dla nowoczesnego podróżowania. - podkreśla Frida Giannini.
Do sprzedaży trafiły dwie odmiany: czarna, uzbrojona w chromowane detale i czarno-białe wnętrze, oraz biała, z satynowymi elementami i czarno-kremowym wykończeniem kabiny. Każdy egzemplarz otrzymał ponadto czerwono-zielone pasy i 16-calowe alufelgi. Tu i ówdzie nie zabrakło oczywiście emblematów firmy Gucci.
Fiat 500 od Gucciego, napędzany 1,4-litrowym benzyniakiem o mocy 100 koni, pojawił się we włoskich salonach już 1 kwietnia w cenie od 17 tys. euro. 1 lipca ruszy sprzedaż modelu w całej Europie (dostępne będą również wersje zasilane słabszymi motorami benzynowymi oraz turbodiesel).
Przy okazji premiery auta firma Gucci rozpoczęła sprzedaż gadżetów sygnowanych logo 500-ki, m.in. toreb, kurtek, zegarów, rękawiczek oraz okularów przeciwsłonecznych.
ZOBACZ TAKŻE: