Firma mimo śmierci założyciela nie straciła energii. Tym razem oryginalne kreacje otrzymały Cayenne (Tornado) oraz Panamera (Mistrale), które pokazano podczas 2011 Top Marques Monaco Show. Obydwa modele mocno się zmieniły i podobno dożo lepiej radzą sobie w starciu z powietrzem przy dużych prędkościach. Jak zapewnia obecny szef Andreas Schwarz zastosowanie nowoczesnych materiałów, głównie włókna węglowego, pozwoliło wyraźnie ograniczyć masę samochodów bez utraty sztywności karoserii. Zmieniono m.in. maskę, zderzaki, drzwi co pozwoliło ograniczyć masę o 70 kg. Pojawiły się też nowe 22-calowe felgi, które maja taką sama masę co oryginalne 20-calowe obręcze. Oczywiście można również zmieniać wnętrze wg życzeń klienta. Gemballa oferuje dwa zestawy tuningu turbodoładowanych silników V8. Poziom pierwszy podnosi moc do 580 KM, a drugi gwarantuje 700 KM i 1000 Nm. Celebrując 30-te urodziny Gemballa zdecydowała się, że produkcja będzie limitowana. Na drogi wyjedzie po 30 sztuk Tornado i Mistrale. Jak wam się podobają nowe Gemballe?
Szczepan Mroczek