DANE TECHNICZNE
Silnik: widlasty, 8-cylindrowy, 32-zaworowy, o pojemności 4398 cm3 Moc maksymalna: 333 KM (245 kW) przy 6100 obr./min Maksymalny moment obrotowy: 450 Nm przy 3600 obr./min Napęd: na koła tylne, DSC, EDC-K Skrzynia biegów: 6-stopniowa, automatyczna Hamulce: tarczowe wentylowane, ABS Ogumienie: 245/55 R 17 Średnica skrętu: 12,1 m Masa własna: 1945 kg Wymiary: 5029x1902x1492 mm Rozstaw osi: 2990 mm Pojemność bagażnika: 500 l Pojemność zbiornika paliwa: 88 l Prędkość maksymalna: 250 km/h (ograniczona elektronicznie) Przyspieszenie 0-100 km/h: 6,3 s Zużycie paliwa (EC/93/116): miejskie - 15,5 l/100 km pozamiejskie - 8,3 l/100 km połączone - 10,9 l/100 km Cena: 138 864 DM (w Niemczech, z 10.10.2001 r.) Konkurencja: Audi A8, Mercedes-Benz Klasa S MOIM ZDANIEM Czy sylwetka nowego BMW się przyjmie? Nie wiem. BMW tym razem chyba trochę przesadziło, obciążając kierowcę tego auta zbyt wieloma nowinkami.